Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Dyker in en kortis. Gräsänka som alltid söndagkväll-tisdagkväll.
Fantaaaastiska barn. Jag bara älskar att leka med dem. Har haft flera kanonmysiga dagar.
För första gången nånsin så kan Valter sova eftermiddag i samma säng som mig. Vi sover sked, han kryper upp mot mig, kramas, vi somnar näsa mot näsa, hans andedräkt i min näsa (vilket gör att jag aldrig kan somna för jag HATAR att bli andads(?) på när jag ska sova men jag njuter, det är så vackert)
Första besöket hos tandhygienisten idag. Fanns ju inte på världskartan att han skulle öppna munnen, vilket jag visste innan och tandsköterskan också. Men han lade i alla fall av brakskiten a´la tjernobyl i det lilla rummet samtidigt som Vilmer stod och höll i sig i stolen och gjorde en surblöja. Nåja, all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet.
Fick en stund ledigt på eftermiddagen när båda sov samtidigt och för en gångs skull gjorde jag ingen praktisk nytta, bara själslig. En kopp kaffe och några avsnitt Sex and the City.
Har försökt hålla dem vakna sedan 17.00 *nån måtta får det väl va´* Tog en promenad, dumpade båda i duschen gjorde välling sedan var det färdigt. Båda sover sedan 18.30.
Dagens anti-klimax:
Trasig torktumlare.