• TantG

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Gonzo faaaaaan vad du låter präktig....   i morgon får det bli

*våga vägra smileys*
  • TantG

Hilti jamen.  Vi har tillochmed dumpat lillebror på pappa och gått till kompisar å lekt. Annars har hon tid varje dag med mig som bara är hennes...  rita, bada, laga mat, städa, sjunga... osv

*våga vägra smileys*
  • TantG

B... B  solklart

*våga vägra smileys*
  • TantG

Diana. Du gjorde en omröstning. Vi röstade. B vann.  Du väljer att inte följa våra råd.  BAH  Skyll dig själv va!

*våga vägra smileys*
  • TantG

*kramar till Braxan*

*våga vägra smileys*
  • TantG

Isolita... jag fick aldrig till amningen med Luna. I korta ordalag så orkade jag inte sörja ett eventuellt misslyckande en gång till så¨jag fegade ur. Jag har gråtit en massa den här gången också för jag har prövat lite ändå.

*våga vägra smileys*
  • TantG

Ärligt  droppa ämnet.  Jag vill inte prata om det.

Jag mår skit över att jag inte kan amma.  Jag vill inte prata om det. Jag har jobbat med det. 

*våga vägra smileys*
  • TantG

Isolita  du är fan min hero!  Jag har sovit som skit i natt. Inte på grund av barn utan på grund av massa annat skit.

Vanna.  Du är också en hjältinna.

ÅÅÅÅ förresten jag bara måste skriva om min puckade BVCsköterska.   Ringde och anmälde Labans ankomst. Hon surrar på både länge och väl och kommenterar Luna som "er lilla prinsessa", men för i helvete jag heter väl inte BERNADOTTE i efternamn?
    Luna är INGEN prinsessa och Laban är inte någon prins.  Jag blir så less på detta jävla snuttinuttande.

*blä*

*våga vägra smileys*
  • TantG

Diana. Jag budar över Laban.  Du får honom över helgen.

*våga vägra smileys*
  • TantG

Bree.  Om en kvart sitter du och bölar om att du dör om du inte får en trea. Bara att inse.

*våga vägra smileys*
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!