Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Gonzo faaaaaan vad du låter präktig.... i morgon får det bli
Gonzo faaaaaan vad du låter präktig.... i morgon får det bli
Hilti jamen. Vi har tillochmed dumpat lillebror på pappa och gått till kompisar å lekt. Annars har hon tid varje dag med mig som bara är hennes... rita, bada, laga mat, städa, sjunga... osv
B... B solklart
Diana. Du gjorde en omröstning. Vi röstade. B vann. Du väljer att inte följa våra råd. BAH Skyll dig själv va!
*kramar till Braxan*
Isolita... jag fick aldrig till amningen med Luna. I korta ordalag så orkade jag inte sörja ett eventuellt misslyckande en gång till så¨jag fegade ur. Jag har gråtit en massa den här gången också för jag har prövat lite ändå.
Ärligt droppa ämnet. Jag vill inte prata om det.
Jag mår skit över att jag inte kan amma. Jag vill inte prata om det. Jag har jobbat med det.
Isolita du är fan min hero! Jag har sovit som skit i natt. Inte på grund av barn utan på grund av massa annat skit.
Vanna. Du är också en hjältinna.
ÅÅÅÅ förresten jag bara måste skriva om min puckade BVCsköterska. Ringde och anmälde Labans ankomst. Hon surrar på både länge och väl och kommenterar Luna som "er lilla prinsessa", men för i helvete jag heter väl inte BERNADOTTE i efternamn?
Luna är INGEN prinsessa och Laban är inte någon prins. Jag blir så less på detta jävla snuttinuttande.
*blä*
Diana. Jag budar över Laban. Du får honom över helgen.
Bree. Om en kvart sitter du och bölar om att du dör om du inte får en trea. Bara att inse.