Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Trodde också att det var fars dag imorgon. Nåväl.
Far står i köket. Mor segsurfar och skriver förvirrade mail.
Trodde också att det var fars dag imorgon. Nåväl.
Far står i köket. Mor segsurfar och skriver förvirrade mail.
Godmorgon!
*kramar Tant*
Jag fick på ett helt underbart radioprogram till Fjosaks spjälislek. Han sitter i sitt rum och lyssnar på gamla skillingtryck och kompar på munspel.
Stackars Ankans rygg! Håller med om att voltaren mördar magar.
Hilla- v33. Då är du ju nästan klar! Känns som om folk testar positivt ena dagen och åker till bb nästa dag.
Iso- tänk på att du var lycklig igår. Och att du är jätterolig och trevlig.
Inte för att vi har träffats...men ändå.
Jag är förkyld. Och satanist.
Har fikat bort halva dagen precis som på den gamla goda tiden och pojkarna har varit kulturella med sin farmor.
hej och kram till linus
Grattis Agaton!!!
Fick sovmorgon och traskade upp naken i köket med kaffebryggaren som enda mål. Dock upptäckte jag att Kottmannen fått påhälsning av en kollega och dom satt och fikade i godan ro. Och nu har hon sett mina bristningar och dom vitaste benen i hela världen...och lite till. Hon var i och för sig jättegravid och helt förälskad i pojkarna så jag vet inte om hon lade så mycket märke till mig.
*hinkar kaffe*
Jag kommer att ringa spiralåterbud den här gången också...vågar fan inte.
Kaosdag här idag.
Gonzo- Fjosak kräks nästan alltid när han ätit fisk. Vet inte om han är allergisk eller om det är något annat. Hoppas ni klarar er från magsjuka!
Stor och varm kram till Braxton. Det går över, vännen...jag mådde också kaos i början. Men se till att du slipper vara ensam och att du inte har har några krav på dig just nu.
*tackar Oz för bitchslapen och Gonzo för tankeställaren *
Hilla- tycker också att du ska ringa bm imorgon. För att slippa oron. Kram!