Inlägg från: MrsApril |Visa alla inlägg
  • MrsApril

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Hej allihop och välkommen hem igen tanten!!!

jag måste bara kika in en snabbis och skriva av mig lite.

Det är dax för fotografering på dagis och detta har jag sett fram emot. Tänkte att fotot kan bli en bra julklapp till nära och kära. Jag kan förstå att denna fotografering kan vara lite besvärlig för de anställda med många barn och så men det handlar bara om en gång per år. Men nu till saken. De har allstå bestämt sig för att enbart ta gruppfoto oh inga enskilda bilder för de orkar inte med det. WHAT!!!! Alla andra dagis gör ju det????? Snacka om att vi blev besvikna.

Ingen fanns det att fråga heller om saken, bara en lapp på ytterdörren och den enda i personalen i sikte försvann fort som ögat när jag kom för att hämta hem korven. Samma människa som jag pratat om tidigare. Hon sa bara hej då till korven sen gick hon. Inte ett ord om hur dagen gått eller något annat.

Snart byter jag dagis.

• MrsApril

Sitter och snurrar runt lite och om jag skulle vara gravid nu så skulle vi få en flicka...

*lite bebissugen*

• MrsApril

hej.

Ni vet kanske att jag fick ett nytt jobb inom samma företag för ca 2 månader sedan?? Har trivts alldeles utmärkt och kännt att detta kan jag göra hela mitt liv. Älskar verkligen mitt jobb.

Igår fick vi veta att delägger ner hela fabriken. PISS!!!!!!!!

Fabriken har gått med vinst de senaste 15 åren men nu är det så att för ca 2 år sedan så startade de en fabrik i Kina som nu snällt tar emot hela vår produktion. Förbannade högsätes gubbjävlar som bara tänker på sig själva. 130 pers står nu på backen utan jobb. Lagomt till den nya regeringen och deras nya a-kassa bestämmelser.

• MrsApril

Här hemma har vi också en liten som säger NEJ till ALLT!!! Och om man försöker hjälpa han blir han skita förbannad och kastar sig ner på golvet och skriker eller så springer han iväg. Antar att det är någon form av kan själv.

• MrsApril

jag vill i alla fall vara med i jakten...

• MrsApril

sitter ni och lurar bakom knuten nu eller???

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!