Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Ankan, Max spydde også hos farmor, men nå er han hemma. Går det nån form av kräksjuka nå eller?
Ankan, Max spydde også hos farmor, men nå er han hemma. Går det nån form av kräksjuka nå eller?
Bajs også. Jeg hater spy....
Takk Ozzan
Gud hva jeg er trött. Leste Jess sista inlägg og tyckte det stor "käkade Tampax"
Ozzan, det er klart han kan. Det er vel ikke bare jeg som har kort unge?
Max har HM overall i 92, den er lite för stor. Annars har jeg gått bananas på Tradera og köpt lite täckbyxor og täckjackor i strl 86/92 og strl 90 som sitter lite bättere.
God morgen
*Kramar Tant* Det låter som en bra idé att prata med BVC.
Hurra!! Her sovs det til 07:45, när hände det sist?? Jo for 1½ år sen kanske
BTW, ingen spy i natten heller...
Missix, hur månge Voltaren tar du om dagen? Jeg tror fan aldri jeg har ätit piller som gör magen risigare. Er det efter bilolyckan det har blitt så illa? *kramar deg med*
Welcome back Hillapilla Jeg har tyvärr teflonminne så oppdatering får du få av nån annan.
Ylle, jeg hadde låtet henne sova. Om hun hadde fått hjärnskakning så hadde hun vel kräkts?
Miar, låter inget roligt. Hoppas hun er ok i dag når dere mötes.
Gud hva jobbigt å bestämma seg för hus.
Offerten vi fikk fra Hjältevadshus på Björken var 17 miller utan inredd övervåning. Det er mycket penger for 1 sovrum typ.
Så hittade jeg detta på nätet. Det er fult invändigt, men kan jo pussas opp for en halv mille utan at det blir dyrare: