Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Var håller Hilla hus apropå ingenting? Har inte sett henne på aslänge ju.
Var håller Hilla hus apropå ingenting? Har inte sett henne på aslänge ju.
Sorry tjejer! Han kom hem nu. Har längtar efter honom hela dan. Nästan lite kär tror jag. OMG.
Ses i morgon!!
Vanna
Min Fjunis säger inte många ord hon heller och det hon säger är helt ologiskt. Viggo heter tex Apoo. Men betoning på A:et. Hon är oxå kass på pottan. Men hon är väldigt söt och kan många färger. Så skit samma
Hört på gården.
Man med hund:(till hunden)-" Kom hit! "
Alkis med ölkasse: (lätt aggressivt)"- Vadå kom hit?!"
Man med hund: (till hunden igen)"-Zack!!"
Alkis med ölkasse: (förvånat och glatt)"-Tjack?!"
Man med hund: (ignorerar alkisen och ropar på hunden igen) "-Kom då då!"
Alkis med ölkasse: (Något irriterat)"- vadå kom an då rå!"
Förorten är underhållande ibland.
Har skrattat åt alkisen och hundgubben hela dan. Snacka om att missförstå varandra.
Blev hungrig av erat matsnack. Ska nog käka nåt. Har points kvar ju...
Tant.
Vet att du inte vill prata mer om det men dom där siffrorna nu nämnde nyss, är det ett plustecken emellan och en annan, större, totalsumma?
/Finurlig ekonom
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååå.....................................
Vad har JAG gjort för att förjäna en morgonpigg bebis? jag som är den som hatar mest att vakna för tidigt...
Är ganska så säker på att jag inte kryssade i för den här modellen.
Kikar in en sväng medans riset kokar. Ska strax börja med resten av middan...
Fjunis och jag har haft en mamma-Fjunis dag idag. Badhuset, lunch på Åhlens, shopping och spårvagnstur. Mycket skoj. Jag är helt slut i kroppen. Kom på att det måste vara värsta vattengympepasset att hoppa runt i en halvdjup bassäng med en apunge på sig i typ en timme. Har skitont i benen. Måste vara helt röten i kroppen.
Nu. Middag!
Grattis till ica, Hugo och ni som har en BiB hemma.
*vinkar oxå*
Har inget vettigt att säga.... Ska ut och dricka öl ikväll. Gött. Precis vad en mamma kan behöva.