Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
mossan: Äsch, vilken elak formulering det där blev. Vad jag menar är att jag tycker att du ska följa de andras råd och bli mer dold på FL.
mossan: Äsch, vilken elak formulering det där blev. Vad jag menar är att jag tycker att du ska följa de andras råd och bli mer dold på FL.
Lena: Det gick bra! Han somnade 21.30 utan som mycket som en tår. Vi gjorde som ni föreslog + ngn smek överhåret/kinden när vi lade honom igen, men inget prat eller så. Spännande att se hur det går ikväll.
Uppsala: Hjärtskärande!
Har ni några tips inför hela den här baka med barnen-grejen? Jag vill gärna baka med Zacharias men...jag vill ha tips först. vad bakar ni? Vad får barnen göra? Osv.
Aros: Jag har konto på Ebay och de har aldrig begärt kopior på leg eller kontokort. För mig har det funkat precis som Tradera.
Hilti: Jag brukar maila säljaren om han/hon inte hört av sig på 3 dagar, i fall de glömt eller så.
Diana: Jag och sambon använder paypal när vi handlar på Ebay, bl a.
Hilti: Det är ju fortfarande auktion, såklart man vinner!
Förresten, ikväll tog det ca 30 min att få Mune att somna!
Diana: Att du använder eller att använda?
Diana: Om den personen som äger Paypalkontot är den som budar också borde det väl funka.
Varför inte skaffa ett eget?
Gomorron
Nu ska jag duscha med Mune utan att pajja hans ihoplimmande och lagade ögonbryn. *oro*
Brax: Jag rekommenderar fullkornspasta. Skippa korv också.