Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Gokväll.
Mitt matmonster har idag ätit 2 köttbullar och en kaka. Bara för att jag skröt om att han äter mycket hos dagmamman.
Han har iofs varit dålig i magen sen han var förstoppad iförrgår. Han panikskrek från övervåningen i morse när han som vanligt gick upp för att få bajsa ifred. Jag lovar er; en totalfylld blöja som läcker åt alla håll och kanter är inget roligt-inte när det är en 2-åring....*blärk*
Både han och jag var fulla av skit när vi väl kom nerför trappen (och möttes av en nyskiten lillebror) Jag tog bara kaffe till frukost.
Och vad är det som händer???-jag har blivit så jävla disträ de sista dagarna. I morse stod jag och kastade de vassa knivarna i leksakslådan och stod med Skopis i handen och undrade vilken låda den skulle ligga i.
Och så har jag börjat säga det jag tänker (inget att rekommendera)
I söndags morse så ringer telefonen och S svarar och pratar korthugget med någon. Svärmor hade hotat med att komma förbi (och som ni förstått så gillar jag henne INTE).
Jag suckade eftersom jag trodde det var hon.
Istället för att fråga VEM det var som ringde så kläcker jag ur mig det jag tänker:
-Var det Dracula som ringde?
Och eftersom vi redan startat morgonen med en massa tjafs så blev det ju inte direkt en mysmorgon.
Och idag ville jag gräva en grop åt mig själv:
Killarna som borrat efter vårat vatten kom förbi och S sa att han skulle bara ut och pröjsa dem(det tog tiiiiid för de stod bara och pratade). Jag stod inne och lagade mat och drack en skvätt vin samtidigt. Det steg upp i huvudet med en smäll och jag kände mig lullig. Valter var vrålhungrig och ilsk så jag tänkte att jag sticker ut näsan och ber S komma in och steka laxen så vi kan äta på stört. Varm och fnissig sticker jag ut huvudet genom dörren och ropar DET JAG TÄNKER
-Hörru-kan du komma in nu, jag börjar bli FULL.