Hemglass!!!
Jag måste säga att jag blir lika glad varje gång jag hör bilen, snacka om nostalgi o minne alltså o alla barnen blir överlyckliga, "mammma mamma glassbilen"
Helt underbart.....
Jag måste säga att jag blir lika glad varje gång jag hör bilen, snacka om nostalgi o minne alltså o alla barnen blir överlyckliga, "mammma mamma glassbilen"
Helt underbart.....
Jag skulle absolut inte bry mig heller, o min bebis hade inte vaknat om så glassbilen hade kört in i trädgården...
Jag trodde alla älskade glassbilen precis som jag... och barnen..
Nu vet jag bättre...
Detta är TYPISKT TRÅKIGA SVENSKAR....hehe
Jag fattar inte hur man kan irritera sig på Glassbilen, alla ungar blir ju överlyckliga när den kommer..
Har man små barn som vaknar bara för glassbilen kommer så lär dom ju vakna för något annat om nu inte det är glassbilen, det är ju bara till att vänja dom vid att det faktiskt finns ljud bara för att dom ska sova..
Utomlands är det fullt liv på kvällen, glassbilar, polisbilar, ambulanser o.s.v.och barnen sover lika bra för det, tur ni inte bor där för då hade ni väl fått hjärtinfarkt.
Nej det gör jag inte gumman o det ska du inte ta illa upp för..
Det jag har varit med om i livet gör att jag aldrig hade irriterat mig på en glassbil..
Du vet inte hur bra du har det o har nog aldrig haft ett RIKTIGT problem är jag 100% säker på därför har du inget annat att irritera dig på..
Som ni hetsar upp er alltså hehe
Ni tänker på ett sätt o jag på ett annat.............
o jag har också rätt att säga vad jag tycker.
Lite löjligt eller?
Det va inte meningen, sorry..
Har alltid sagt saker så som jag tänker dom utan försköning o det kanske låter lite illa, det va inte meningen.