Inlägg från: markattan |Visa alla inlägg
  • markattan

Tvångskastrering/Peddo/våldtäktsmän

straffen är för korta....och fängelserna är för humana....hur fan ska en fånge som begått ett fruktansvärt eller mindre brott bli avskräckt, från att begå samma brott igen??

Vatten o bröd...och för tusan: bort med skyddsfängelse/häkte....har en pedofil eller våldtäktsman gjort sig förtjänt av ett fängelsestraff ske de väl ändå få stå för det!?

• markattan

mmm......att VÅRDA en pedofil/våldtäktasman......gulligt....

jag är inte speciellt gullig när det handlar om det...

• markattan

i slutändan är det ändå fångarna som bestämmer slutet....!

Om jag begår ett brott..en våldtäkt exempelvis..hamnar jag i fängelse....OM jag inte får skyddsfängelse efersom det föreligger en risk att jag får spö...sedan får jag hjälp innefrån fängelset och väldigt lite år att sitta ,med tanke på brottet jag gjort...allt är humant o fint och till slut kommer jag ut med vetskap om....JESUS som i filmerna?...ne..troligen kanske lite mildare i framtoning men fortfarande kanske inte helt läkt eftersom jag inte fått reda på att jag gjort fel?!

Hur många tror du kommer tillbaka till de rysska fängelserna...där handalr det om att äta eller ätas...kanske ett dåligt exempel...men ta ett annat fängelse då i ett annat land...

Jag må vara konservativ....men jag yttrar mig bara eftersom jag får det!

• markattan

Hjälper VÅRDEN så är jag glad=) har ingen satistik över hur
    det är med vård/OHUMANT fånghanterande.....

Svar på tråden Tvångskastrering/Peddo/våldtäktsmän