Inlägg från: Amorella |Visa alla inlägg
  • Amorella

Bästa frisören i Umeå??

Både jag och sambon går på Sjöbergs Trend. Jag går inne i stan och min sambo går på Universum (de har två salonger). Jag har mellanlångt/mellankort hår, ganska uppklippt och min sambo har kort hår, så jag kan inte tipsa utifrån det, men allmänt tycker jag att yngre frisörer är bra. Robert och Jessica på Sjöbergs på Universum är väldigt trevliga och bra. Går du hos Sjöbergs i stan (vid Renmarkstorget, bredvid O'Learys) ska du boka hos Evelina eller Gunilla.

• Amorella

Hårizont ligger på Skolgatan, mittemot Eurasia/turistbyrån.

• Amorella

Nu är ju Sjöbergs ganska dyra tyvärr. Jag tror jag betalade ungefär 1.200 kr sist jag gjorde allt det du räknar upp, eller kanske 1.100 kr. Jag tror Hårizont har ungefär samma priser.
    Tänk på att du måste välja någon av Sjöbergs yngre frisörer om du går dit - de namn jag räknade upp ovan. De äldre damerna är väldigt trevliga, men jag är inte alls lika nöjd med deras klippning. Det är kanske helt normalt att man inte klipper lika trendigt när man är lite äldre.

• Amorella

Alla tre på Universum brukar klippa killar och jag tror alla är riktigt bra. Min sambo går hos Robert vars pappa för övrigt äger Sjöbergs, så han har ju verkligen frisörgener. Han är också duktig på att klippa roliga tjejfrisyrer.
    Ja, WOW är kanske dyrast i stan. Jag såg en lista nyligen och då var Sjöbergs näst dyrast. Hoppas jag inte sa fel nu då med bara 1.200 kr, men jag tror det stämmer.

Svar på tråden Bästa frisören i Umeå??