Inlägg från: Kusin Knase |Visa alla inlägg
  • Kusin Knase

Kan katten äta det???

lynxq: "Däremot läste jag om nåt annat som inte var bra för katter, men vad kattsingen var det... lök tror jag! (men det tillhör väl knappast favoritfödan)"

Min stora katt blir helt galen när vi har varit och handlat och det sticker upp purjo ur påsen! Hon är framme och biter i den och håller på! Ser helt sjukt ut.

tottalisa: "Min ena katt är tokig i russin. Hon får ETT om dan. Har frågat veterinär och det är okej."

Kan inte sluta fnissa! Vad gulligt! Och din lilla utdelning där, som en daglig ritual...!

• Kusin Knase

giz: Mina katter gillar absolut inte fisk heller och inga av de katter jag har haft har ens ätit kattmat med fisk. Dessutom är inte fisk särskilt nyttigt för katter, har jag hört...

• Kusin Knase

Jag vräkte i mig hundchoklad en gång (alltså, jag var ändå femton så jag borde ha fattat bättre...), åt tills jag höll på att spy. Sen blev det inte bättre när jag hörde vad det var i...!!! Och jag som var vegetarian även då!!!

• Kusin Knase

giz: Banan?!

Kolla crrlys galleri förreten, där har vi galen katt som äter en massa knas!

• Kusin Knase

guinevere83: ... Eller åtminstone kycklingar och kor och grisar som har haft ett bra liv och en ekologisk uppfödning...

Svar på tråden Kan katten äta det???