• Winnie

Tänder ni på män i uniform?

(Får lägga detta under "skönhet/mode" , hittade inget annat om kläder osv.)

Jag funderar på om jag är den enda som verkar tända på män i uniform? Tycker det är jätteläckert! Fånig böjelse kanske, men jag har fått för mig att det är en ganska vanlig "fantasi" och en grej som tjejer gillar. Eller är jag helt ute och cyklar?

Min sambo och jag har nämligen diskuterat det här, men han tycker att jag är lite fånig som tänder på honom i uniformen och han påstår inte att han har hört det så mycket. Men men... han får så vackert mannekänga ibland hemma, vare sig han vill eller inte...

Så finns det fler än jag som tänder på uniformer?

• Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?
  • ellepelle

Hi hi hi hi, uniform är härligt!!!!

• Idapida

Mmmm, älskar uniform! Speciellt de där högtidsuniformerna! Utstrålar manlighet och makt, det tänder jag på, absolut!

• mammaEmma

...jag har en officer....nästa lördag ska vi på högtidsmiddag....stora mässdräkten är det som gäller då! MUUUUUUMS!!!!
    Vi som planerar ett barn till och allt....hihi!

• hidden angel

hihi..tyckte där stod "tänder ni på män i ufon" lite Ot kanske.. men var bara tvungen att säga det ;)

• Champagne

hidden angel--->

nog för att män kommer från mars och kvinnor från venus... men

• Aiwendil

Japp... uniformer är urläckert...
    Var tillsammans med en konta en gång... haha..
    Inte världens snyggaste uniformer men ändå.. han såg så stilig ut

• dofsan

men visst e det dö snyggt........

........säger bara "en officer och en gentleman" hur snygg e inte Gere när han kommer där på slutet och hämtar henne i sin vita uniform....wow

vilken kille,för övrig den bästa film som någonsin gjorts!!!!!!!!!!

• klarafina1

mmmmm underbart med män i uniform!!!!

• ModerBlå

jäääääääääte läckert!!!

Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?