• Winnie

Tänder ni på män i uniform?

(Får lägga detta under "skönhet/mode" , hittade inget annat om kläder osv.)

Jag funderar på om jag är den enda som verkar tända på män i uniform? Tycker det är jätteläckert! Fånig böjelse kanske, men jag har fått för mig att det är en ganska vanlig "fantasi" och en grej som tjejer gillar. Eller är jag helt ute och cyklar?

Min sambo och jag har nämligen diskuterat det här, men han tycker att jag är lite fånig som tänder på honom i uniformen och han påstår inte att han har hört det så mycket. Men men... han får så vackert mannekänga ibland hemma, vare sig han vill eller inte...

Så finns det fler än jag som tänder på uniformer?

• Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?
  • Winnie

Nu hamnade det dessutom under "sport och fritid", jag måste ha blivit alldeles snurrig i skallen av uniformsankarna.
    Virr virr virr...

• Venna

Nog tror jag att det är rätt vanligt att vi tjejer tänder på män i uniform. Jag tror att det kan ha lite att göra med att de ser lite extra manliga ut i uniform.
    Många yrken där uniform används anses kanske som lite mer maskulina yrken än andra. Det är iallafall uppfattningen jag har fått.
    Men egentligen undrar jag varför ex. en militär skulle vara manligare än en kontorskille, eller en snickare (som ju iofs också bär en typ av uniform...)?

Själv tycker jag inte att manligheten och sexigheten sitter i min sambos arbetskläder. Han är lika snygg oavsett om han har jeans, eller uniform, men snyggast är han såklart utan nånting!

• penapöna

Här är en till som tänder på män i uniform. Tyvärr är min man student nu och sedan lärare, så han har ju ingen uniform Mitt ex hade uniform, fast det var faktiskt inte lika sexigt när man fick ägna så mycket tid till dessa jobbiga skjortor som ska tvättas och strykas mest hela tiden.

• vofflan

Jag tycker det är sexit med arbetsbyxor som snickare har

• Labolinaa

Näpp. Inte jag. Tycker inte att så speciellt alls med såna killar....

• Nyfiken gul

Dräggliga arbetskillar...

*Snickare/byggarbetare
    *Poliser
    *Brandmän... (ni vet väl att det finns en brandmannakalender? )
    *Väktare
    *Läkare
    *Flygkaptener/sjökaptener
    *Militärer av olika grad

Min sambo är brandman o jag bara äääääälskar hans brandkläder....

Var för någon vecka sedan på fest med brandkåren och gud hjälpe mig vilka snyggingar som fanns där....

• solrosblad

Beror ju på vad för uniform han bär, postuniformen är väl inte så sexig, inte bovärdarna heller *s*... Min sambo har oxå uniform, och jaa,han är läcker som faan i den,mums.....

• gosebus

blåbyxor!! *suck* jag älskar det!!

• pl77

byggarkillar gillar jag........med blå brallor. Och brandmän.....och......ganska många med uniform.....

Hmm, men eftersom jag är lyckligt gift så tittar jag aldrig!... *blink*

Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?