Hej Zemlan,
Markus var ju -40% och sen växte han hälften så snabbt som han borde fram tills det blev planerat snitt i v.37+3. Han var så liten och ynklig när han kom ut men han har växt till sig fint även om det går jättelångsamt.
Det tog tid innan jag orkade prata med kurator, nu går jag ungefär var 3:e vecka. Försök att göra det om du orkar, det hjälper faktiskt, men viktigt att man har rätt personkemi.
Tycker att du ska hälsa på ert Neo eftersom hon är så mycket för liten så hamnar hon säkert där. Känns alltid bättre att veta så mycket som möjligt.
Förstår att du inte orkar jobba, var själv bara iväg på lunchen för rutinUL i v.32 men fick ringa och säga att jag inte kom tillbaka då jag blivit akut inlagd.
Markus har ju varit mycket sjuk, första 3 mån bodde vi på sjukhus och sen har det blivit upprepade vistelser då han åkt på lunginflammation efter lunginflammation.
Vår vardag? Jag är hemma med Markus, min man jobbar heltid & Linus min äldste går på dagis heltid då Markus och jag är mycket på hab (blir några ggr/v)
Markus sondas 5 ggr/dag vilket tar 1 1/2 timme gången, det som tar mest tid tycker jag. Men vi har fått pump så jag måste bara lära mig den för att spara tid.
Du kommer att fixa det här, det tar tid att landa bara och det går nog snabbare för mammor än pappor eftersom det oftast är mamman som är hemma med bebisen.
Håller tummarna för er att allt löser sig till det bästa.
Många kramar från Anna