• Anonym (Kul:an)

Knipkulor, hur?

Införskaffade smartballs i dag för att använda till att göra knipövningar. Jag undrar nu lite över hur man lägger upp träningen med dessa?

Hur ofta och hur lång tid per gång använder man dem? Om man får träningsvärk, vart och hur känns det? Finns det någon max-tid man bör ha dem i början?

Att de dessutom är ganska trevliga när de "pirrar" lite är ju ingen nackdel

• Svar på tråden Knipkulor, hur?
  • Jempa L

SaT: Smartballs... Har iofs inte provat några andra, men tycker de funkar väldigt bra. Lätta att göra rent.

• Anonym (mee)

kan man bara köpa knipkulor i sexbutiker??eller finns det på tex apoteket?här där jag bor nu finns inga sexbutiker,dyrt o beställa på nätet om man bara ska beställa knipkulor kanske!?

• Anonym (Smartis?)

Det låter som om Smartballs är riktigt bra ju Men hur vet jag om det är såna?? Jag har ett par kulor, som det verkar vara kulor i. Det låter om jag skakar dem. Betyder det att jag har smartballs?? Visste inte förut hur jag skulle använda dem. Men efter att ha snokat runt lite i den här tråden så fattar jag

• Anonym (mee)

Ingen som vet vart man kan köpa dem någerlunda billigt,om de e via nätet då assa..tänkte att de blir dyrt om man ska ha frakten o så..!!

• Jempa L

Knipen: De som kallas för lustkulor på sidan är riktigt tunga. (Har känt på dem...) Något för "hårdträning".

• Fröken Stålhand

Anonym (knipen): Det finns Geishakulor, små guldkulor som väger bly! Testa! De finns på Lustjakt.se under knipkulor!

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Anonym (Smartis?)

Då verkar det vara såna jag har Tack för hlälpen!

• Coursell

Anonym (Smartis?) : Om det låter så är det inte smartballs, de är nämligen ljudlösa så du ska kunna ha dem när som helst.

Tror att knipkulor på apoteket kallas vaginakulor, men jag tror det blir billigare att beställa. Kolla först

• Anonym (mee)

Va inne på apotekets hemsida och kollade..SHIT va dyrt det va,398kr!!

• Lajm

De flesta knipkulorna har ju någon typ av snöre som kan användas att dra ut dem med... om de väger för lätt och ni behöver mer motstånd så är det vällan bara att hänga en tyngd i.

Tänk er konversationerna.

"Jag är uppe i över tre kilo nu..."

och

"Igår gungade lilltjejen i den..."

• Jempa L

Lajm: Nu vet vi hur kvinnorna gör när de går ut ur affärerna med dammsugare under kjolen

• Anonym (Smartis?)

Hmmm... Kollade vidare lite igårkväll. Jiggleballs heter mina. Hur fungerar såna? Jag som tyckte det lät så bra med smartballs som skötte sig själva

Svar på tråden Knipkulor, hur?