• Jess83

Gravid igen 3dje gången gilt ??

Hejsan alla..

Då är jag gravid igen..

Kan inte påstå att jag hat svårt för att bli det för det verkar inte vara problemet,utan att fosterna inte vill leva i mig

Första grav Ma upptäkt i vecka 12+ fanns inget foster alls bara moderkaka fostersäck + allt annat.

Andra grav Vul i v6 hjärtat slog allt bra vul v10 fostret dött i v 8.

Så gravid igen nu första försöket efter sista ma:t

Befruktningen skedde på vår 5års dag.

Ska ringa gyn om några veckor o boka tid för första vulet ska få gå och kolla mig ända fram till vecka 12.

Sist sa en läkare att jag hade stor chans att få ma igen

Någon som klarat av 3dje gången gilt?

Kramar

• Svar på tråden Gravid igen 3dje gången gilt ??
  • maja under eken

Grattis o lycka till!! Hoppas verkligen att d e 3:e gn gillt f er!!

kram

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!!
  • Hanna79

För oss blev det också tredje gången gillt. Hade ma 01 och 02. 03 blev jag gravid igen och vi fick en underbar liten son.
    Vi försöker nu skaffa ett syskon men det har resulterat i ytterligare ett ma och ett mf. Så nu hoppas vi på tredje gången gillt igen!

• mmlr

Lycka till!!! jag har precis fått mitt andra mf, coh hoppas också på tredje gången gillt!! stora kramar!

• Pyret81

Lycka till håller tummarna för er

• Rixie

Här är en som äntligen fick en bäbis tredje gången gillt. Efter två MA (Mars 2004 i vecka 20 och April 2005 i vecka 14) kom det äntligen en liten kille i April 2006. Hoppas att det går bra för dig denna gången. Håller tummarna.

• greta2

Jag är också i "tredje gången gillt" gänget! Har haft två missfall och hoppas på en lyckad graviditet nästa gång.

• suddan

Hej, känner så väl igen mig, har haft 4 missfall sen dec04! Har en dotter på 3 år, då allt gick lätt! Äter nu pergo dubbelkur och hoppas nu att det ska gå vägen! Det verkar som fostret inte vill stanna längre än v 6-7. Det är jobbigt att hela tiden behöva tänka på det!! Lycka till allihop, man ser ju att det så småningom lyckas för en del, såSÅ KOM IGEN; DET SKA GÅ VÄGEN FÖR OSS MED!!!!! KRAM

• Den nöjda

Lycka till från mig!Väntar på att bli gravid en tredje gång just nu..

• greta2

Den hoppfulla!
    Precis som jag då! Men det lyckades inte på första försöket.

• Frances

Trist med dina två missfall TS Vet att det inte är någon större tröst att höra att det trots allt är vanligt...men det är sant. Det behöver inte betyda någonting.

Har också två missfall bakom mig och tänkte också köra på tredje gången gillt. Då ska det lyckas, lita på det

Svar på tråden Gravid igen 3dje gången gilt ??