• Jess83

Gravid igen 3dje gången gilt ??

Hejsan alla..

Då är jag gravid igen..

Kan inte påstå att jag hat svårt för att bli det för det verkar inte vara problemet,utan att fosterna inte vill leva i mig

Första grav Ma upptäkt i vecka 12+ fanns inget foster alls bara moderkaka fostersäck + allt annat.

Andra grav Vul i v6 hjärtat slog allt bra vul v10 fostret dött i v 8.

Så gravid igen nu första försöket efter sista ma:t

Befruktningen skedde på vår 5års dag.

Ska ringa gyn om några veckor o boka tid för första vulet ska få gå och kolla mig ända fram till vecka 12.

Sist sa en läkare att jag hade stor chans att få ma igen

Någon som klarat av 3dje gången gilt?

Kramar

• Svar på tråden Gravid igen 3dje gången gilt ??
  • Indran

Jag går just nu igenom mitt andra mf så jag satsar på tredje gången gillt nu! Hoppas allt går bra för dig! Många kramar!

• Ms Leia

Samma här BeaBea.

Har haft ett Mf v 5 och ett MA v 10 som upptäcktes i v 13.

Är gravid nu i v 8, har fått göra första Vul och hjärtat slog. Man blir bara oroligare då när man ser bevis på att det finns där och lever.
    Nästa Vul i v 9, och sedan ytterligare ett Vul i v 12.
    Vill gärna göra ett när det hände sist, så kanske ber jag om ett i slutet på v 10 också.

♥♥ Ms Leia, gravid i v 8 ♥♥
  • FruFrö

Japp, jag fick en liten kille på tredje försöket! Så hopp finns!!

Hade precis som du, två missfall först, ett i vecka 13 och ett i vecka 6. Hade heller inga problem att bli gravid.

Efter 2:a gången bokade jag tid hos en privat gynekolog som gjorde ett vul och kollade att allt såg bra ut "därinne". Hon var jättegullig och sa att vi var så unga (32 ...) och friska så det var nog bara otur. När jag sen blev gravid igen gick jag till samma privatbarnmorskemottagning. Fick göra flera vul och ul innan jag kände mig säker.

I november 2005 kom Elias till oss, helt frisk och helt undebar!

Förstår vad du går igenom. Jag kunde inte njuta ordentligt av graviditeten i början. Kände att varje gång jag var hos bm eller på ul så tänkte jag att nått skulle vara fel. Men varje gång var det bra.

Kram och lycka till!!

• Blir 3 någonsin 4

Lycka till denna gången...
    Jag håller tummarna.
    Kram

• Herus

Lyckades på fjärde gången med progestorn vaggisar och sjukskrivning.

Lycka till, hoppas det är tredje gången gilt för er.!!!

• Jess83

Tack för era svar ni e så gulliga!!

Jag känner ingen vilket gör mig frustrerad vill oxå känna mig gravid... åh det kan ju inte betyda bra..

men men kramar

Svar på tråden Gravid igen 3dje gången gilt ??