• Roisin Dubh

100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.

Ho ho ho!

Idag den 15 september är det exakt 100 dagar kvar till julafton.

Här kan alla juldiggare samlas och prata jul medan vi hjälpas åt att räkna ned till "dopparedan". Glad

Har några klappar införskaffats än? Hinner årets julbroderi bli färdigt? Vad blir det för gran i år? Hos vem ska ni fira?
  • Svar på tråden 100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.
  • saraseal

hur många dagar är det kvar nu då? jag funderar på vad vi ska ha på julbordet iår, vad ska ni ha?

Mvh Sälen =)
  • Muuulin

Det är 55 dagar kvar till 1:a advent !! Det räknar jag ner till sen dagarna mot julen går ju av sig självt ! ;D o sen lär man ju julpynta lite tidigare åxå Jag ska ha en liten jullunch på julafton hade ja tänkt , innan man far på den stora julmiddagen hos släkten ! Ska nog göra köttbullar, potatis, dopp i grytan, åsså ska jag ha ägg, o prinskorv såklart ! ;P (Det vanligaste)

• saraseal

ja jag funderar på att ha
     potatiskratäng,
     jansons,
     köttbillar,
     prinskorv,
     rådkål (min favvo)
     lax,
     kokta grönsaker
     Julbröd
     MUST =)
     Ägg

känns som jag missat nått viktigt?

Mvh Sälen =)
  • bluebride

jag vet inte ens vad som händer på julafton eller vart vi ska.

• Helgona

Idag var det julmarknad på Falköpings ost! Oh, ost buffé och massa tomtar o änglar...Hm trend...nja inget klart o tydligt! SIA s saker är ju alltid väldigt fina....

CARPE DIEM
  • Licizzi

Hej här är en till som längtar efter julen, julskyltningen m.m..Vi ska gå på Fredriksdal i Hbg som vi gjorde förra året, då var cicci bara 4 mån o sov igenom allt..
    Längtar efter att pynta o lyssna på julsånger..Glögg, pepparkakor, skinka, gröten, paketen..MYSIGT VÄRRE!!
    O nytt för i år här att vi ska ha det hemma hos oss, min sida av familjen o min man´s sida av familjen ska komma..Blir lite lättare för cicci, så kan hon gå o nanna i sin egen säng när d e dags för henne..Apropå maten, så behöver jag o D hjälp m maten, får hjälp av våra mammor..vi blir ungefär 13-15 pers..blir lagom..Jag längtar!!

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Väntar på Lilla Grodan

saraseal- julskinka kanske??

Längtar tills det ploclas fram mer julsaker i affärerna..speciellt dom affärer som säljer just SIA saker :) Hååler helt med dig Helgona :)

själv pysslar man på med julklappsinköpen och funderingar kring vad man ska ge bort :)

Många avklarade redan..skönt!!

• bluebride

Jag hoppas jag kan stoltsera med en mage på julafton

• Licizzi

jag oxå

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Pennye

Helgona- Julmarknad redan ?? Vad mysigt. Längtar efter Lisebergs julmarknad.

Svar på tråden 100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.