Barn födda september 2003 - DEL 3
Det var länge sedan jag var in här. Vad stora alla har blivit :) Linn har just haft en rejäl tillväxtperiod, hon har alltid legat en kurva under normalkurvan och alla har sagt: Oj, vilken liten tjej! men nu har hon på en och en halv månad klättrat upp och lagt sig precis på normalkurvan både på längden och på vikten. Det känns skönt att se att hon börjar få lite hull. Inte för jag förstår hur det gått till för hon är verkligen jättedålig på att äta, det verkar som att hon inte tycker någonting är gott. Men hon är glad och full av energi så nåt borde hon ju få i sig.
Min sambo och jag delar på föräldraledigheten just nu men funderar på att sätta henne på dagis efter jul, på halvtid så fortsätter jag att vara hemma på halvtid ett tag till. Vi ska få tillökning i slutet av april så det känns inte så bråttom att börja jobba heltid igen.
Linn går på heltid sedan mitten av oktober, hon har åtta tänder, förstår massor, lägger de tomma plastkassarna i den rätta lådan, vet att hon ska slänga gamla tidningar i pappersinsamlingen och att blöjorna ska i blöjhinken, hon går till sängen när hon är trött osv. Fantastiskt duktig... Hon äter dock dåligt (väldigt frustrerande) och hon sover fortfarande oroligt och vill ha välling på natten.
Oj, det blev långt det här. Hoppas ni orkade igenom allt
Ha det så bra!