Inlägg från: Shoegal |Visa alla inlägg
  • Shoegal

Hotell - hur sent checka in?

Dum fråga kanske, men jag har ingen jättevana av hotell. Hur sent kan man egentligen checka in? Det står på hemsidan att incheckning är 14.00 och att man inte kan checka in tidigare förstår tom jag Men kan man komma tex 18.00 eller ännu senare? Hur brukar det vara? *nyfiken i en strut*

• Svar på tråden Hotell - hur sent checka in?
  • Shoegal

OK. Jag tänkte boka via www.hotels.com och där tror jag att man betalar samtidigt som man bokar, med kontokort. Men det kanske är säkrast att säga att man kommer tex ca 18? Vi tänkte bila till Paris och stanna någonstans på vägen (ev Bremen) och då vill vi ju inte ödsla timmar på att sitta i någon håla i Tyskland bara för att man måste checka in tidigt

• Shoegal

princess Em: Ålrajt, det kan ju vara bra att veta sådanna där regler som noviser som jag inte känner till

• Shoegal

Bispan: Nä, det såklart. I Paris tänkte vi iaf boka men på vägen dit är nog inte nödvändigt att boka. I värsta fall får man väl åka vidare till nästa stad

• Shoegal

Så länge jag får en säng att sova i är jag nöjd, iaf på dit- och hemvägen.

• Shoegal

Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg men det är förutsatt att passen kommer i tid (var tyvärr lite sena med dem). Annars blir det Norge

Svar på tråden Hotell - hur sent checka in?