• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag och en tjejkompis blev kåta/kära i varandra. Vi var singlar och hetro (trodde vi) Vi kunde inte låta bli varandra helt enkelt, passion, åtrå kalla det vad ni vill. När man känner så för någon funderar man inte på hur man ska göra rent tekninskt, man bara flyter med sin lust.

Sexuellt var det helt fantastiskt men jag tror att det beror på att vi både tände på varandra och tyckte mycket om varandra.

• Anonym

skulle mer än gärna vilja prova att ha sex med en tjej,tycker att tjejer är vackra och det tycker jag killar aldrig kan bli,killar är mera snygga så att säga.
    provar nog gärna det om man skulle bli singel iaf....

• Anonym

fantiserar om det....lapa...

• Anonym

oj,då hat du varit med om det vi fantiserar om....

• Anonym

Jag har faktiskt testat med en kompis. Eller det var väl mest hångel. Men vi var väldigt unga och vi sa alltid att vi skulle öva oss på varandra tills vi hittade nån kille som vi var intresserade av. Det här pågick under några år och det blev alltid att vi gjorde det när vi träffades vilket var i stort sett varje dag. Så om man ser på saken så var det kanske mer som ett förhållande. Men det blev bara hångel och inget annat.

Vi är idag fortfarande kompisar även om vi inte har nån superbra kontakt.

• Anonym

Yohanna_ men det är ju svårt att "hitta" ngn... Hm... får förbli en dröm..!

• Anonym

de ä väll inte fel med saften heller.jag har prövat med en kompis men det var inte så bra.hellre med nån som jag int kännre.

• Anonym

Är också intresserad av att prova.Varit det länge. Men vart i STHLM hittar man tjejer?
    Jag skulle aldrig vilja prova det med min kompis.
    För min sambo är det helt OK,han skulle inte bli svartsjuk,nej tvärtom *L*.

• Anonym

Vill inte avslöja att jag skriver i denna tråd... därav anonym.

Fråga till er kvinnor som lever ihop med en annan kvinna:

har ni provat kill-sex?
    (så att frågeställningen liksom blir rättvis)

• Anonym

Ja, jag har provat. Tyckte det var väldigt bra, men är nog för förtjust i det vi flickor saknar.... Ja, just det. Snoppen.

Jag är inte bisexuell men gillar tjejer ändå. Ehh, låter kanske konstigt men så är det.

Skriver anonymt för att jag inte vill skylta med mitt sexliv och vilka jag ligger med eller inte.

• Anonym

Jag är bisexuell, har med andra ord haft sex med både tjejer och killar. För min del tycker jag att den stora skillnaden är mellan det hårda och mjuka! Kvinnor är så mjuka, så vackra, så sensuella! Män är mer hårda i kroppen men kan ju också vara vackra och sensuella - men i mitt tycke inte lika mycket som en kvinna.
    Jag lever idag med en man, och känner ingen saknad efter ett homosexuellt förhållande. Men det är ju så kärleken fungerar. Nästa gång kanske kärleken blir en kvinna - men nu har jag förhoppningen att mannen jag lever med är också mannen jag delar min tid med som pensionär Min sambo vet att jag är bisexuell - och dagen jag återigen känner längtan efter en kvinna kommer vi att lösa på bästa sätt.
    Om ni känner längtan efter någon med samma kön så gå på gayklubbar, pubar eller barer. Annars finns det ju chatsidor på nätet om det känns mer tryggt att gå den vägen!

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???