• elinina

Tjejer...har ni provat tjejsex???

har inte prövat... men va fan, man ska väl inte dö nyfiken, så nån gång kommer det nog att hända.. har inte alla fantasier?

jag föredrar att INTE va anonym.... då jag står för vad jag tycker å tänker och känner!!!

• elinina

FeuerKind: nog för att jag hoppas du är ironisk... men så nyfiken tycker jag inte att man kan bli...
    OT:ok tidelag är inte olagligt, men fy fan så äckligt... fattar inte de som ens tänker tanken, måste fattas nån muffins eller nåt i påsen.... fy, spott blä

undrar varför de flesta tycker att det är fins med två tjejer i samma säng, men börjar spy så fort två killar kommer på tal... *humma*

• elinina

OT: anonym ovan: inte ett enda ord är rättstavat nästan. hålle rmed i det du skriver, men jag vet att inte ens en dyslektiker stavar så dåligt.
    men som sagt, hålle rmed i det du säger. och nej, TIDELAG som det faktiskt heter, är inte olagligt, vilket är sjukt...

• elinina

jag tror att alla mer eller mindre är dragna till det egna könet. men för endel är det väldigt undermedvetet än så länge.....
    så länge som det är ömsesidig sex mellan två vuxna människor tycker jag att det är fint sex!!!

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???