PCO:are med hårväxt problem!
Jag måste kontakta en läkare o få hjälp jag med.
Jag försöker vaxa så mycket som möjligt men som sagt sk*ten kommer ju alltuid tillbaka.
nån som genomgått tex. laser o kan berätta lite??
Jag måste kontakta en läkare o få hjälp jag med.
Jag försöker vaxa så mycket som möjligt men som sagt sk*ten kommer ju alltuid tillbaka.
nån som genomgått tex. laser o kan berätta lite??
Jag har mina problem mest runt baksidan av låret o bikinilinjen..ähh vilken linje...det e från naveln ner till låren...fy f*n!!!!
Mustaschen vaxar jag o har några få hårstrån på hakan men dessa tar jag bort med pincett....inge problem med armar, hals, rygg osv.
o sen som brumsan...runt vårtorna...jag kör med pincett...gjorde en gång en vaxning...o fy va det gjorde ont..sen kom det faktiskt fler hårstrån efter det...
ha det gött
jag fick ökad hårväxt för ca 10 år sedan o det har inte blivit mer i alla fall
sköööönnnntttt
Halime---du e inte ensam med pco...vi e såååå många som har det o dess biverkningar...vilket faktiskt kan kännas "skönt" ibland att man inte e ensam.
Du kan läsa mer om pco i "pcoarnas försöka bli gravid" - tråd som finns här i forumet....du får nog gå ett par sidor bakom o "leta" men där kan du läsa om en massa pcoares tillvaro o erfarenheter.
lycka till
MEN hur vågar ni raka i ansiktet????
Det kommer ju tillbaka FÖR snabbt o man får grövre hud.
TJEJER börja vaxa istället...WEET har ju såna där "cold vax stripes" som e små som man kan använda till ansiktet.
kram på er