• ibland

PCO:are med hårväxt problem!

Jag måste kontakta en läkare o få hjälp jag med.

Jag försöker vaxa så mycket som möjligt men som sagt sk*ten kommer ju alltuid tillbaka.

nån som genomgått tex. laser o kan berätta lite??

• ibland

Jag har mina problem mest runt baksidan av låret o bikinilinjen..ähh vilken linje...det e från naveln ner till låren...fy f*n!!!!

Mustaschen vaxar jag o har några få hårstrån på hakan men dessa tar jag bort med pincett....inge problem med armar, hals, rygg osv.

o sen som brumsan...runt vårtorna...jag kör med pincett...gjorde en gång en vaxning...o fy va det gjorde ont..sen kom det faktiskt fler hårstrån efter det...

ha det gött

• ibland

jag fick ökad hårväxt för ca 10 år sedan o det har inte blivit mer i alla fall

sköööönnnntttt

• ibland

Halime---du e inte ensam med pco...vi e såååå många som har det o dess biverkningar...vilket faktiskt kan kännas "skönt" ibland att man inte e ensam.

Du kan läsa mer om pco i "pcoarnas försöka bli gravid" - tråd som finns här i forumet....du får nog gå ett par sidor bakom o "leta" men där kan du läsa om en massa pcoares tillvaro o erfarenheter.

lycka till

• ibland

MEN hur vågar ni raka i ansiktet????
    Det kommer ju tillbaka FÖR snabbt o man får grövre hud.
    TJEJER börja vaxa istället...WEET har ju såna där "cold vax stripes" som e små som man kan använda till ansiktet.

kram på er

Svar på tråden PCO:are med hårväxt problem!