Inlägg från: zebran i Stilla havet |Visa alla inlägg
  • zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • zebran i Stilla havet

Anonym: Jo, mer eller *mindre*. Det finns ju granser for hur mycket som ar OK forstas. Jag ar bara lite osaker pa var gransen gar.

• zebran i Stilla havet

Ja, trippelnot ar mitt ideal!

• zebran i Stilla havet

Ska kolla med min sambo nar han kommer hem. Tyvarr ar han ju en sadan dar *naturlig* snubbe sa jag TROR inte att han kommer ga med pa att strama upp pungen men visst vore det snyggt.. * suck *

• zebran i Stilla havet

Karl: Dig lurar man inte!

• zebran i Stilla havet

Sista anonym: Klart att det varierar med temepraturen MEN en viss grundspanst bor ju finnas tycker jag. Saklart ska man vara nojd med hur man ser ut och sa men ar pungen alltfor slapp sa ar det ju inte funktionellt heller, menar jag.

• zebran i Stilla havet

Nej precis, man skulle ju inte gora slut men anda.. Kan inte lata bli att undra hur mycket man bryr sig om man inte atminstone *forsoker* halla sig lite snygg darnere.

• zebran i Stilla havet

Min sambo fattar inte alls vad den har traden ar bra till. Bara skakar pa huvudet och sager: "Swedes..." Jag tror inte att han kommer ga med pa att gora ett ingrepp. *suck*

• zebran i Stilla havet

Jag tycker fortfarande inte att det ar nagot FEL att kopa en snygg, ryschig ph till fodelsedagar och andra bemarkelsedagar - eller bara en vanlig tisdag for att visa att man fortfarande alskar honom.

• zebran i Stilla havet

Bongo: Jag tycker nog att det ar lite okansligt av dig att saga att det inte spelar nagon som helst roll - det spelar ju roll for mig! Ska nagon satta kniven i pungen sa blir det saklart en bra lakare som vi litar pa och under bedovning/narkos.

• zebran i Stilla havet

Ja min son var i alla fall oplanerad.

• zebran i Stilla havet

Asch, alla kommer val inte operera sig heller! Sedan finns det ju miljarders miljarder spermier i spermabanker varlden over sa nagon jatteakut brist kan jag inte se att det skulle bli aven om hela varldens alla man snyggade upp sig mellan benen.

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?