Inlägg från: Tindra 00 |Visa alla inlägg
  • Tindra 00

Hur vanligt är det med hängpung?

Pallas: Moahahahahaaaaaa......

Vilken bild!!! Helt vansinnigt!! Ha!!

Men ja....undrar vart gränsen går för hängpung.. Klart underdebatterat ämne! Mera pungsnack!

Ja, tror ni att den börjar hänga med åldern som brösten på tjejer? Så då har en 19 åring en pung som står "rakt ut" (jämför "tuttar rakt ut" som är såååå poppis)? Wow.....

• Tindra 00

Men Karl...detta är mer på skoj....vi överdebatterar ju VÅRA EGNA könsorgan främst på detta forum, eller hur?

På den personen man älskar spelar det ju inte nån roll om så pungen hänger NEDANFÖR knäna...det är bara att knyta upp den så länge! Seriöst, jag tror du fattar att detta är skämt...

Kvinnors kroppar är LÅNGT mer analyserade och KRITISERADE än era, eller hur???

• Tindra 00

Lamilla: Haha, exakt, vi med fladdermuskomplex gillar sådana kär trådar.....

• Tindra 00

Men Karl...knäppa tutt-bilder och rumpor finns ju i var tredje mans mobil här på jobbet... "Blondiner" som blir tagna bakifrån m.m. Jag tror inte att nån menar nåt illa med det, det är väl bara snuskiga skämt...

Jag tror inte heller Pallas menade nåt illa...

Bilden trodde jag ärligt, att den var ett montage och inte på riktigt så klart!!!

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?