Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

utomkvädeshavandeskap

Anonym skrev 2003-08-26 07:04:32 följande:

jo att de inte hittat de andra Xen är att det har legat så illa till jag är väldigt svår att se på ändå om det är nnormalt min dotter som nu är 9 henne missade de med ultraljud tre gånger jag var i 6 månaden när de såg att jag var gravid och då trodde de att jag var i vecka 10. Lustigt ellerhur.

Men nu är det ju IVF som gäller dock skönt eftersom den vä äggledaren oxå är skadad men de valde att lämna kvar den eftersom jag har haft sånna deprissioner när de tagit bort annat.

Sedan så tycker jag att alla läkare borde ta oss på mer allvar vi som känner att något är fel. Jag har vid alla tillfällen sagt att jag mått uselt och att något är fel men de har bara sagt näää då...allt är normalt och sedan har de fått skämas att jag har haft rätt alla gångerna. Har anmält alla läkarna för dessa missar i och med att två av gångerna har mitt liv hängt på en skör tråd...och tydligen ska jag särskilt efter första vara glad att jag lever över huvudtaget...kul att höra näää....men nu kämpar vi vidare min mens är ju tillbaka sedan 2 månader helt otorligt roligt har ju inte haft det på 6 månader innan

kram sylo

Hittade denna tråden nu ett antal år senare, men hur i sjutton kunde de tro att du var gravid i vecka 10 när du var i sjätte månaden? Låter ju helt sjukt! Hade du positiva gravtest?
Svar på tråden utomkvädeshavandeskap