• Odella

BRA smink som inte är testat på djur?

Ja, det skulle jag vilja veta. Ska köpa nytt smink och vill inte stödja den skiten som pågår under många sminkmärken! Priset är inte så viktigt (vill inte bli ruinerad, men det får gärna kosta lite), huvudsaken är att det är BRA produkter. Jag har upplevt att många icke-djurtestade produkter inte håller måttet eftersom det inte finns så mycket forskning bakom. Nu vill jag ha ALLA tips ni har om bra, icke-djurtestat smink, lotions, badprodukter, stylingprodukter. Gärna ett etablerat märke med rätt mycket att välja bland. Tack på förhand!

• Svar på tråden BRA smink som inte är testat på djur?
  • Marline

Oj, det finns många idag! Bodyshop har inget som är djurtestat och mycket fina produkter. Tror inte heller makeupstore har djurtestade varor. MaryKay ska ju inte heller djurtesta sina produkter.

• Viktoria74

FRågade på Lancome på Åhlens i Stockholm och dom sa att dom inte testar på djur. Tror att de flesta inte gör det.

• lei

gå in och kolla djurensrätt sidan

• Pokergirl

jag skulle rekommendera att du kollar på mineralmakeup. det är naturlig makeup gjord på mineraler som hjälper din hy att läka, suveräna produkter!!!

• Konsult

Mary Kay är inte testat på djur!!!

• Hemligtjej24

Kicks har oxå icke djurtestat smink. Jag köpte ögonskugga därifrån igår för 110 kr,det var inte djurtestat och är allergi testat,det avr väldigt bra. Är hel nöjd

we for ever
  • Andreas tjej

Vad definierar du som icke djurtestat?

Att Bodyshop inte har testade grejer går ju att diskutera. Jag anser att det är bullshit.

• stardustgirl

mary kay är inte testat på djur

Svar på tråden BRA smink som inte är testat på djur?