Inlägg från: Sallisen |Visa alla inlägg
  • Sallisen

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Ser att ni har pratat sång... själv sjunger jag hellre än bra, men jag kan ju skryta med att min syster har en sångröst som kan få vem som helst att rysa... hon har sångtränat professionellt men numera är hon så sjuk att hon inte orkar längre. Hon är klassiskt skolad, dvs hon sjunger opera. Hon var mezzosopran när hon var yngre, men med åren har hon blivit mörkare i rösten och klassas väl som alt numera.

Mycket vackert sjunger hon iaf! Jag försöker, men den lilla sångröst jag hade försvann i och med min graviditet..... syrran ser myyyycket lidande ut när jag sjunger... Hrm!

31 augusti är det 10 år sedan jag blev fru!
  • Sallisen
    Diwa skrev 2006-08-24 11:34:39 följande:
    wieee..hittade nåt elände i hubbies verktygslåda gick bättre att klämma till med än hammare iafMitt allra första faktiskt avslutade projekt...(fniss inte speciellt genomtänkt utan bara för att testa klämpärlorna)well alla är vi barn i början eller notwww.familjeliv.se/krypin/diwa/gallery/phpeord... Always look on the bright side of life=)
    Absolut är vi alla nybörjare i början... Jag har fotat av nästan allt jag tillverkat sedan i januari och igår kväll tittade jag faktiskt igenom bilderna... och det är ju kul att se vad man tyckte var snyggt i början!! Då var man ju stolt som en tupp över minsta smycke man fick till och nu sitter man och skrattar lite åt de första alstren....

Men om vi säger såhär: vi kan ju i alla fall göra våra egna smycken - de flesta köper ju sina!!!

Jättesnyggt armband tycker jag!!!
  • Sallisen

Diwa: Tackar! Värt att fira med en resa, va?! Jag längtar till i morgon, solen och värmen väntar!!!

• Sallisen
    Aiwendil skrev 2006-08-24 12:08:53 följande:
    SallisenFörsvann din sångröst under graviditeten???Hm... låter som ett skräckscenario.... vill jag ju inte vara med om!
    Jepp... sorgligt men sant. Inte för att den var mycket att skryta om innan heller, va, men värre blev den. Idag kan jag förvisso ta en ton, men måste hålla mig ganska lågt... kan inte sjunga lika klart som förut eller hur jag ska förklara det....

Jag tror att det är ganska ovanligt, dock, så oroa dig inte!!
  • Sallisen
    Diwa skrev 2006-08-24 12:11:50 följande:
    Sallisen skrev 2006-08-24 12:06:03 följande: Diwa: Tackar! Värt att fira med en resa, va?! Jag längtar till i morgon, solen och värmen väntar!!! 31 augusti är det 10 år sedan jag blev fru! ooo vill jag med...men får nöja mig men en kortkryssning...åker imorron Always look on the bright side of life=)
    Kryssningar är ju kul de med!!! Ha det så bra!!
  • Sallisen
    Peal skrev 2006-08-24 12:12:15 följande:
    Sallisen: Grattis i förskott Hoppas ni får en toppen toppen resa.Själv börjar man jobba igen på måndag efter 1,5 års föräldrarledighet....huha
    Tack!! Ja, hoppas vi hamnar på ett hyggligt hotell och att det blir bra på alla sätt och vis. Det behövs!

Oh, börjar du jobba? Det var spännande vill jag lova! Jag började dessutom på ett helt nytt kontor efter min föräldraledighet... jag kände INGA där! Men det gick ju bra ändå, de var jättesnälla.
  • Sallisen

Trodde jag blivit blind som plötsligt inte hittade tråden någonstans!!!!!!!!!!!!! *torkar svetten ur pannan*

Jag slutar för dagen alldeles snart! Önskar er alla en underbar vecka med mycket pyssel och annat trevligt!

Kram!

• Sallisen

Heeeeeeeeeeej tjejer!! Nu är jag tillbaka i Sverige efter en vecka på Mallis. Vi har haft det underbart!!!! :)

Nu ska vi bara försöka landa i verkligheten... Otroligt hur lätt man får för sig att livet bara består av sol, värme och dopp i poolen och sangria på restaurang på kvällen...

Däremot försvann en väska på vägen hem... med all smutstvätt!!! Nu har jag knappt trosor att ta på mig... hoppas de hittar väskan snart så att jag kan börja tvätta!

• Sallisen

Halloj!

Jag tycker att det är så jobbigt att de flyttat tråden hit.... jag hänger så mycket under allmänna diskussioner också ju, blir så hattigt att hoppa runt... *suckar*

Har inte hunnit pärla alls på sistone, så himla trist! :( Hoppas hinna lite i helgen, osäker på om jag orkar under veckan. Är fortfarande helt sänkt efter flygresan hem i fredags och sömnbristen som kom av det...

• Sallisen
    Sabre135 skrev 2006-09-05 11:06:00 följande:
    Sallisen: Jag går direkt till den via Mina favoriter. Då behöver man inte leta alls och man ser direkt om det skrivits något nytt sedan man kollade senast.
    Ah, just det. Har inte använt Favoriter alls, så jag har inte tänkt på det! Generad
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0