Tråden för smyckestillverkare 5.0
Nu kunde man ju inte hålla sig, var ju tvungen att titta in!
Nu kunde man ju inte hålla sig, var ju tvungen att titta in!
Hej alla tjejer. I 4 dagar har jag tänk fota och lägga in nya bilder på smycken som jag nyligen gjort. Men jag är helt sjukligt trött. Somnar ca 19.00 på kvällarna och igår sov jag mellan 16.00 och 17.00 sen gick jag och la mig för natten ca 20.30...
Gäsp!
När vi ändå pratar katter så kan jag ju berätta att vi fick med oss en hemlös katt som vi trodde var en Sixten...Men vi har numer upptäckt att det är en Sussie. Hon har börjat lägga på sig över magen
Nu när jag sitter här och skriver om detta så känns det som jag redan berättat detta för er. Har jag det???
Ingår minnesförlust i graviditeter nuför tiden?
Sallisen och fru kreativ
Herregud vad jag har blivit glömsk...fler och fler saker varje dag. Ett exempel. . . Idag skulle jag och köpa två presenter till en kompis som fått tvillingar.
När jag kommer till affären så tänker jag: Vad skulle jag köpa här? Varför gick jag in här?
Sen går jag ut ur affären och så går jag och köper skor till mig själv i stället.
Nu när jag satt vid TV:n för en stund sen, kom jag på: Fasen, jag skulle köpt present till tvillingarna!!! Hur blåst får man bli? Så nu får jag åka in till stan imorgon igen och hoppas att jag kommer ihåg det!
Nillane
Håller med fru kreativ. Ursnygga smycken.
Snobben
Vad bra bilder det blev med nya kameran!!!
Peal
Välkommen!
Vad fina smycken du gör!
God morgon Nillane.
Endast tomten som är vaken
Bemma.
Ja man får väl räkna med att man inte är lika klar i skallen längre. Mend et är lite skrämmande för en sån som jag som brukar ha koll på det mesta.
Nu får jag åka idag igen och köpa present!
Sallisen
Ja jag har också funderat på ngt åt det hållit till min sambo som fyller år nu i september. Men var kan man få tag i en slipsnål som man kan "blinga" till?