Inlägg från: Sallisen |Visa alla inlägg
  • Sallisen

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Ojoj, ny tråd IGEN? Vad vi tjattrar, hörni tjejer!

Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Sallisen

Jag fattar inte riktigt... hur funkar det här med favoriter?! *känner mig dum igen*

• Sallisen
    Nillane skrev 2006-08-16 09:21:40 följande:
    Sallisen:Tryck på Lägg denna tråd i mina favoriter
    Antingen är jag blind eller bara ovanligt dum idag... men var hittar jag en sån knapp?! Generad
  • Sallisen
    stinaliza skrev 2006-08-16 07:34:43 följande:
    Hoppar in hit! Någon som har något bra tips på en 10-årig bröllopspresent till min man? ~ mamma till linus ~
    Firar ni 10 år i år? Det gör jag och min man med! Den 31/8 är det 10 år sen vi sa ja!

Jag har fixat en årsprenumeration på hans favvoblaska "PC för alla", på köpet får vi en espressomaskin. Själv har jag önskat mig pengar till pärlor, förstås!
  • Sallisen
    Nillane skrev 2006-08-16 09:27:37 följande:
    nedanför mitt inlägg.Kolla nedåt........
    Generad NU ser jag ju......... *harkel* Skyller på........................... *hitta på nåt fort nu*................ kaffebrist! Hämtar genast en kopp till så att jag blir smartare! Hrm.
  • Sallisen

*slurp* Koffeinet rinner nerför strupen nu.... väntar bara på att IQ:n ska göra ett stort hopp uppåt nu.....

Haha, vad göra man inte för att roa sina medmänniskor! Nu har ni fått dagens goda skratt iaf, tänk på det när ni är jättegamla... "den där Sallisen, hon var bra dum ibland... men fy vad jag skrattade, säkert därför jag är så gammal*

• Sallisen

Jag antog att det är en sträng på 20 cm ca och ca 50 stycken stenar. Annars är det väl TOKbilligt!

Sirlig: aha, kattöga? Snyggt är det iaf!!

• Sallisen
    giz is back skrev 2006-08-16 12:07:39 följande:
    *ligger på golvet å asgarvar åt mitt halvfärdiga armban*jaaaaaaaapps det är kul att hålla på med pärlor *torkar tårarna å försöker få luft*jaja nu ska lilltrollet hämtas på dagis (redan sen)så det får ligga till kvällen
    Du är rolig du!!
  • Sallisen
    Joanna Chmiel skrev 2006-08-16 13:18:01 följande:
    Sallisen: Det där är cats eye-chips och priset var väl ingen höjdare tycker jag. 50chips motsvarar väl ungefär 16-18cm.//Joanna
    Hm, nåja! De är hemskt snygga tycker jag och jag har redan bestämt vad det ska bli av dem!

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0