I onsdags den 16/8 var en sorgens dag:
Det var på dagen ett år sedan vi begravde Josefine och så fick vi ett missfall nu i onsdags (16/8). Hur orättvist kan livet vara.
Vaknade i går vid 7 tiden av att vattnet går, och förstår att det inte är bra är/var bara i v13.
Ringer gyn och får komma upp för undersökning, och det är pricis så att vattnet har gått och det är inte förenligt med liv.
Blir tvugna att åka till Norrköpings sjukhus (10 mil enkel resa)för att sätta igång ett missfall, får stanna över natten för att avvakta så att jag inte får någon störtblödning eller feber. Kroppen lyckas själv stöta bort allt så jag slapp göra en skrapning.
Det var en liten pojke denna gång. De frågade om vi ville se honom och det ville vi.
Innan vi lyckades bli med Josefine fick vi i januari 04 ett missfall i v 8.
Jag vet att det är många som får upprepade missfall, men just nu känns livet "jävligt" orättvist och jag är tillbaka flyttad till ruta ett igen.
Vet inte hur jag ska orka, är så ledsen igen, detta tog oss väldigt hårt.
Jag har en liten fråga till er som också fått missfall kring v 13, i natt/morse hade jag så fruktansvärt ont, visste inte vart jag skulle ta vägen, jag tog både panodil och ipren för att lindra smärtan.
Är det fler som har fått liknande?
Är det livmodern som drar i hopsig igen? Den kan ju inte ha hunnit bli så stor, men endå.
Jag har också börjat blöda lite mer igen.
Hur länge blödde ni efter erat mf?