Inlägg från: petityoplait |Visa alla inlägg
  • petityoplait

en ny tråd för oss som fått missfall

hej
    fick ett ma i måndags (25/9) i v.12 och mår pyton just nu.
    skönt att det finns en tråd där man kan få läsa lite hur ni andra går vidare

3:an är nu en ängel
  • petityoplait

jag fick åka in till akuten i går för smärtor + feber och det visade sig att fosterrester låg kvar i livmodern efter skrapningen och så hade jag åkt på en livmoderstapp inflammation så nu skulle det ju bara fattas att jag blir steril på kuppen också
    mår ännu sämre nu trodde det var över liksom med skrapningen.

klart vi ska bli gravida alllihopa jag vill bara min kropp ska ställa sig till rätta igen så vi kan försöka igen när vi känner oss redo.

• petityoplait

Fjärilsvinge: ja det var tydligen ganska vanligt att det blev fosterrester kvar sa läkaren jag träffade, jag får äta både antibiotika och medicin som man annars ger till dom som gör abort så nu blir det som att göra en abort för att få ut det sista
    det är jätte jobbigt och jag har mått väldigt dåligt men börjar känna mig bättre nu igen, bara väntar på att sluta blöda nu så jag blir människa igen

• petityoplait

sassa85: håller tummarna på att du är gravid låter ju minsann lovande

Fjärilsvinger: tack jag hoppas din mens kommer snart för det finns ju inget tråkigare än att vänta hoppas ni snart få tid för lite mys

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall