sassa85: Hmm ja konstigt att mensen är sen o du inte får plus på gravtestet...kan mensen vara oregelbunden kanske då?? Men om det är 1 vecka sen du tog grav.testet, varför inte köpa o ta ett till??? Det skulle jag göra! Men berätta va din bm sa om du skulle ringa henne idag! Vill verkligen för din skull att det är en liten i magen så klart
Hajskräck: Ja tyvärr vet vi ju hur du känner dig...så hemskt! Att vi ska behöva gå igenom det här o att du som en del andra får flera mf/ma på raken. Försök att vara stark!!! Så kommer ni lyckas till slut! Men det är en jobbig period dom första v. efter mf/ma. Jag gick ju hela 16 v. när jag fick ma. Det hemskaste jag varit med om!
Ännu lugnt här hemma. Men jag måste bara säga nått!!! Jag har sprungit på toa för att kissa på nätterna i ca 5-6 dagar nu. Det trycker verkligen på blåsan, då får jag minnen tillbaka om symtomen jag hade när jag va gravid. Har inte en aning om varför?? Vi har haft sex 3 ggr sen ma. Förra lör, i tis och i fre denna v. Så det är omöjligt att ha symtom nu, men det är konstigt allt. Får ju känningar o tänker tillbax...ja vi får se, kommer inte mensen inom 2 v. testar jag. Men jag menar vi går ju inte in helt till 100% nu, så blir inte ledsen om mensen kommer...Men självklart vill jag ha bebismagen tillbax!