• MrsMurphy

Bim lista för oss som har det lite jobbigt just nu!

Saknade en bim lista för oss som haft det lite jobbigt i vår och inte riktigt klarar av listorna med hundratals som får plus...

Självklart glädjs man men tycker det är jobbigt att se sida ut och in med grattis meddelanden.

Hopplös som jag är kan jag ju ändå inte låta bli allt detta med listor etc och hoppas att några till här kommer hit och sitter med vita knogar när våra äl och bim datum börjar närma sig! Och lite tjatter däremellan självklart!

Välkomna!!

BIM listan a la specials:

26/8 Lättja77 (förhoppningsvis, mens nu efter mf)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-26 08:16:38:
    Nu är det dax att flytta till en del 2 tråd istället så packa era pom poms och kom hit istället!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

• Svar på tråden Bim lista för oss som har det lite jobbigt just nu!
  • MrsMurphy

Marie: Det här börjar bli riktigt löjligt! Skrattande Här kommer man ut ur dagens andra dusch för att man fryser så och möts av detta?? Börjar bli lite väl många slumpar nu!
    Det som är mest skrämmande är att jag snart börjar tro på stjärntecken också! Med tanke på att lejon är kända som lite dq, humörsvängar etc och det börja ju stämma in lite väl mycket på oss två...

Tess: 4+3 är väl där man ska börja se upp har jag för mig??!! Fundersam Lite försiktighet skadar väl inte men nån cider kan du nog roa dig med!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Snart kanske

Jag tänker absolut testa imorgon
    Igen.... Tredje gången gillt, eller är det inte så?

När ska jag få ett plus?
  • MrsMurphy

Tess: Ja du, nu rackarns vill jag se ett fett plus!! Skrattande 

*skuttar runt med pom poms och ser allmänt löjlig ut och vrålar glatt en kampsång*

• Aaattans Marie

Lättja:
    Jag bodde ett tag ihop med mina (då) 2 bästa tjejkompisar. En av dem var lejon. Det var spännande

Det lustiga var att efter några månader fick vi alla mens samtidigt!

• MrsMurphy

*kommer återigen indansandes men nu en katinkadans, inpressad i en för liten babyrosa balett trikå som sömmarna börjar spricka på vrålandes en sång för numberone också*

Höll ju på att glömma Numberone! Hon behöver ju lite kampsånger också! Skrattande

• MrsMurphy

Vi har synkat ihop mensen på jobbet! Skrattande Inge roligt för våra manliga arbetskamrater!

• Hannnas

Myris... nä men vad *** men varför komvux nu då?? Skulle haninte plugga på universitetet sen när du är klar?? åhh låter tråkigt

Tes... klart du vågar.... skulle jag göra... har du inte fått + så måste man leva som det.. o det är v 4+3 som gäller när det kommer till den magiska gränsen ihh håller på tredje gången gillt

Lättjis... ihh vilken dag i cykeln är du på??

• Fru Myhr

Marie: Haha, det förståss!

Hanna: Ja, han måste läsa Kemi B och Biologi B för att läsa den universitetsutbildning han ska börja nästa höst, så han måste ju Eftersom Magnus gick Natur-Flyg så har han borta några naturkurser, så det är det han ska göra nu.

...och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag... ( J. Berg)
  • MrsMurphy

Hanna: Bara dag 18... kommer bli dödligt uttråkad, hysterisk och manisk som aldrig förr den här cykeln känner jag redan...

• Snart kanske

Då är det så, ett par cider ikväll!!!

Jag bodde ihop med tre tjejer på gran Canaria och vi synkade vår mens alla 4!!

När ska jag få ett plus?
Svar på tråden Bim lista för oss som har det lite jobbigt just nu!