• TezzoAlexx

Bäbisar tappar håret?

någon som vet när bäbisar tappar håret? läste att dom kan göra de?! ändra hårfärg oxå? Någon som har erfarenhet av de?

• Svar på tråden Bäbisar tappar håret?
  • TezzoAlexx

oj vilken skillnad=) Ja de är verkligen kul och intressant att läsa om vilka förändringar som kan ske=)

• Pshevil

Zeb är 8 månader. När han föddes hade han mycket rött hår. Sen skavdes det av en fläck på bakhuvudet. Nu har han succesivt blivit ljusare i håret och är nu blond, förutom i nacken där det fortfarande är lite rött kvar... De mörkblå ögonen håller i sig dock. Jag hade också rött hår när jag var jätteliten och gick över i blont, men nu är jag mellanbrun med rött i (min riktiga hårfärg, that is...). Får se om han hamnar där med till slut.

• TezzoAlexx

ja men vet ju aldrig va de blir =) Spännande =)

• Lillis1

Ellen föddes med tjockt mörkblont hår och ögonen var mörkblå, sen skavdes allt hår utom en tofs i nacken och håret uppepå huvudet av, såg lite roligt utGlad
    Nu är hon snart 6 månader och har ljust blå ögon och en massa nytt ljust guldblont hår.

Hela världen är en rad underverk, men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardag.
  • nadja84

Min grabb föddes med mycket svart hår, nu är han snart 5mån och har inte tappat håret men det har blivit lite ljusare(mörk brunt)

*Dylan 2006-03-25*
  • TezzoAlexx

Oj=) va de kan ändra sig!!

Svar på tråden Bäbisar tappar håret?