Inlägg från: Jenniefager |Visa alla inlägg
  • Jenniefager

Tror ni Christer Pettersson mördade Palme?

Jag tror inte han gjorde det! Jag var dock bara 2 år när det hände och är inte så insatt i själva mordet! Men det finns ju en anledning till att han blev friad av rätten! Sen när han tillsammans med hjälp av Gert Fylking var det väl ingen som tog honom på allvar (om jag minns rätt, kan ha helt fel!) Jag såg honom i en intervju, Efterlyst tror jag att det var! Det stack verkligen till i hjärtat på mig när de kom in på ifall han gjorde det för pengar och att det inte var så mycket han fick för en intervju. Då sa han på ett sånt sorgset sätt att "för dig kanske det inte är mycket pengar, men för mig är 30 kronor mycket pengar!"

• Jenniefager

Jag tror inte alltid att det stämmer så bra när tex hans fru nu då i detta fall ska peka ut vem det var! Det blir en sån chock att jag tror inte man riktigt minns rätt. När min pappa dog var hela trädgården full av folk. Har jag fått höra nu. Det är inga jag kommer ihåg. Så om jag inte kommer ihåg att det stod massa folk med mig, hur stor chans är det då egentligen att man pekar ut rätt person efter en sådan chock?

Jag försvarar inte CP utan skriver bara efter egna händelser...

• Jenniefager

Meli:
    Om jag hade vart hon hade jag vart jättenoga med att "Få fast" någon som mördat min man. Då kanske hon såg honom när hon skulle peka ut och helt plötsligt ser hon honom på mordplatsen...?

Svar på tråden Tror ni Christer Pettersson mördade Palme?