-
*asg*NoomiNoomi skrev 2006-07-17 20:43:31 följande:Och Rasmus var med i dokussåpan Bonde söker fru
-
Sen har vi ju Godnatt herr luffare. Ett praktexempel vad som händer om man är så dum att man lämnar sina barn ensamma hemma! Jag tror ju knappast att luffaren bara åt mat och lekte med dom stackars barnen. Nä dom fick nog utstå diverse hemskheter som förstörde deras barndom och inte för att tala om deras oskuld!
-
Det tror jag säkert Inte lätt att vara fina frun på Junibacken. Hon måste iaf ha gått på lyckopiller.JennyL25 skrev 2006-07-17 22:42:52 följande:i Madicken: var inte deras mamma pykisk sjuk?
-
Och Pelle i Saltkråkan som tyckte så mycket om djur. Men hur mycket kan man fråga sig. Sjukligt mycket? Växte djurvännen Pelle upp och höll på med zoofili?
-
Tjorven hn blev en riktig tjockis flera hundra kilo, satt hemma och viftade på öronen som 40 åring eftersom hon fortfarande trodde på tomten
Och Teddy och Freddy och Johan och jaa vad hette den andra gossen? DOm levde alla i symbios i en villa på saltkråkan. Visste väl inte riktigt vem som var pappa åt dom 25 olika barnen eftersom det bröderna delade lika mellan Teddy och Freddy
-
så var det ja!NoomiNoomi skrev 2006-07-18 13:45:21 följande:Dio: Niklas heter den andra pojken
-
Hennes docka heter Fia-Lisa, men hon kallar den för gull-Pian ibland eftersom det var vad henens mamma kallade henne. Hon heter Eva förestenNifelheim skrev 2006-07-19 09:44:34 följande:Haha jätterolig tråd. Men du dio: gullpian var inte det dockan? Vad tusan hette ungen då?
-
Det får man aldrig veta.Nifelheim skrev 2006-07-19 10:40:06 följande:Ja just ja så var det..hm hur var det nu överlevde mamman eller inte? var svinlänge sen jag såg den filmen
Men som sagt, JAG vet den bittra verkligheten
mamman dog, Gull-Pian bodde på gatan och prostituerade sig. -
Den har jag vuxit upp medRastafairy skrev 2006-07-19 10:50:06 följande:nån som sett 70 tals bullerbyn? Inte den gamla bullerbyn utan en nyare variant som är riiiktigt dålig. kommer bara i håg att anna o lisa sjunger falukorvsvisan på ett äckligt klämkäckt vis med darr på rösterna....yuuuck! :D
-
70-tals verionen är väl den medden där Salene eller vad hon heter so spelar Anna.