Inlägg från: mamyleine |Visa alla inlägg
  • mamyleine

Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)

cat collector skrev 2006-07-27 15:34:01 följande:
    Ja visst är Linus-Ida en sektmormor. Hon har ju två döttrar (Rut och Ester) som flyttat till USA. Vad gör de där månne? Och Linus, var det hennes man? Undras vad som hände med honom..
    Han började tvivla och Linus-Ida såg till att dränka honom och lägga honom under trappan till Mattis och Mias hus.

(Vem är PAPPAN till dom barnen igentligen?)
    mamyleine.blogg.se - En del av mig.
  • mamyleine
    Nifelheim skrev 2006-07-27 15:40:10 följande:
    "(Vem är PAPPAN till dom barnen igentligen?)"Jag tror sotarn har vart där och hälsat på. Han verkar ju ligga i. 7 ungar hemma (eller var de 5?) och så är han på hon som jobbar på junibacken också.
    Vilken MANSGRIS , och lämna dom stackars barnen med loppor. Jo, JO!
  • mamyleine

VAd jobbar lottas pappa med då?

I den familjen kan jag ge total analys .

Mamman - På utsidan en prektiga hemma frun men när pappan kommer hem och dom tvingat barnen att sova (Hotat Lotta att smaka på riset om hon inte omedelbart lägger sig och sover. ELLER kasta henne till tant bergs hund) så börjar dom ägna sig åt saddo sex. Det är självklart mamman som styr sexet med en järn-hand.

Pappan i familjen är dessutom lagd åt bära blöja hållet. Därav hans mesighet.

Jonas - Killen som spelar matcho hemma men igentligen kissar han på sig varje gång han kommer till skolan då dom stora killarna bestämmer över honom i stället, han är så pass mobbad att man måste ge ut det i hemmet.

Mia - Typiska mellanbarnet med stora problem. Knaprar tabletter för att hänga med på alla syskonens äventyr. Igentligen är hon ett nervrak.

Lotta - SOM alla vet har ungen damp och en släng av toretts.

Tant berg - Hotad av mamma i familjens järnhand. HON har inget annat val än att låta ungarna komma dit. Och påsen med kakor som lotta råkar slänga i stället för fisken innehåller lugnande medel för stackars Tant BERG.
    Hennes hund skotty finns igentligen inte utan det är Tant berg och hallisinerar och får dom stackars barnen att tro att hunden är där.

Kille som ska sälja sin godis affär och sticka tillbaka till grekland är pedofil! HAN lockar dit barnen för att få godis.

• mamyleine
    dio skrev 2006-09-04 11:29:01 följande:
    Helst Nils Karlsson Pyssling va? Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
    HAHA
    ~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • mamyleine
    dio skrev 2006-09-04 14:53:02 följande:
    Men det har att göra med att skådespelarråttan som var med i filmen blev våldtagen av en mystisk man under inspelningen och var upprörd och förstörd och det visar sig tyvärr i hennes rollprestation. Stackars råtta säger jag då bara Dom fick aldrig fast förövaren Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
    Stackars råttan. Jag har hört rykten om att det var pappan till bertil
  • mamyleine

Tänker på den här lilla snabbisen när emil är i snickerboa VAR sjutton gör dom av stackars ida? , får hon sitta bredvid och kolla på.

Och sen har vi bettan (karlsson på taket) och hennes nya kille. Ni vet när dom sitter där i soffan så säger han "gillar du mig" osv. Han stannar bara hos bettan för att få sätta på henne. Menar med den lillebrosan skizofren och allt kan han inte göra så mycket annat.

• mamyleine

OT men tittade på pelle svanslös med sonen i veckan. Fick lov att analysera det också så KLART .

Måns - Men den attityden måste han ha liten k*k, alla har ju hört talas om penis förlängare (i katternas värld är det svansen)
    Maja-Gräddnos - HÄR har vi stans katt-h*ra, spelar på sin oskyldighet och för stackars blåögda pelle bakom ljuset. När han sover på natten är hon ute med hela granskapet.
    Pelle "han själv" - HÄR har vi katten från landet, hans snack om råttan som åt upp hans svans i själva verket bet råttan av svansen en natt då pelle försökte våldta henne (samma råtta som i Nils "pysslingen") . Den stackars råttan har fått varit offer i många filmer tills hon idag är isolerad med sitt alkohol behov *tragisk historia*.

• mamyleine

(behov *haha* skrev fel menar problem)

• mamyleine
    fenomena83 skrev 2006-09-11 14:37:59 följande:
    hmmmm... är det bara jag som har tänkt tanken att Britta i Bullerbyn spelade in Fäbojäntan? med tanke på falukorven....
    HAHA . Du har säkert rätt ^^,
  • mamyleine

Skrattar . Så roligt att läsa alla analyser.

Sonen har precis börjat kolla på Emil. Och när jag såg hur han stoppade huvudet i soppskålen så tänkte jag sen när han gör det igen. Vilken dum unge? LÄR han sig inte av sina misstag.

När han i framtiden sätter på pigan Lina säger och lilla (stora då) Ida säger Men hur gjorde du för att stoppa in snoppen i lina. Då svarar han. DET var ingen konst jag gjorde bare så här och vänder linas bak upp och visar allt för stackars froma Ida

• mamyleine

Klar hon får . Hon har ju redan varit med alfred

• mamyleine

Om emil och Lina har sex så blir ju Alfred och Emil bukisar

Svar på tråden Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)