-
Draken heter KatlaBeatrize74 skrev 2006-07-16 22:51:47 följande:Kenzie skrev 2006-07-16 21:26:44 följande: Haha så klart Bertil och Pysslingen är gay Har alltid undrat över Skorpan och Jonatans relation (Bröderna Lejonhjärta), tycker den verkar lite....creepyCreepy..njae...men Jonathan kom ut ur garderoben efter att han tampats med Tekla.
-
för att citera Riddar Kato:
-Se till att du träffar hjärtat! Se till att du hugger rakt genom mitt hjärta av sten. Det har skavt där inne så länge och gjort så ont.
Hur tolkar jag detta? Jo ett hjärta av sten, då är man känslokall som bara tusan, och känslokall blir man inte utan att det har hänt en massa hemska saker. Vilken sorglig typ. Han måste ha blivit misshandlad av sin pappa som barn. Övergiven av sin mor. Oälskad. Sexuellt utnyttjad. Och varför kidnappar han bara barn och gör dom till fåglar? En pedofil har väl oftast blivit utnyttjad själv? Usch vilka spekulationer jag har, heeeeeeeeeelt tabu! Slå mig om ni vill
Mio inser ju att kanske var det så att ingen hatade riddar Kato så mycket som riddar Kato själv! Om man aldrig har blivit älskad och bara utnyttjad så hamnar man oftast i dåligheter,gör hemska saker och framför allt man avskyr sig själv för man tror inte att det finns nåt gott i en.
-
Katla är draken i Bröderna Lejonhjärta som styrs av Tengil. Den onda riddaren i Mio heter KatoBeatrize74 skrev 2006-07-16 23:05:29 följande:dio skrev 2006-07-16 22:54:08 följande: Beatrize74 skrev 2006-07-16 22:51:47 följande: Kenzie skrev 2006-07-16 21:26:44 följande: Haha så klart Bertil och Pysslingen är gay Har alltid undrat över Skorpan och Jonatans relation (Bröderna Lejonhjärta), tycker den verkar lite....creepyCreepy..njae...men Jonathan kom ut ur garderoben efter att han tampats med Tekla. Draken heter Katla Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A SafetySorry...vem fasiken var Katla då...det var "Mio min Mio" eller hur? Katla, Tekla...samma skal på en rund potatis!
-
Hahaha berätta! NyfikenBeatrize74 skrev 2006-07-16 23:07:51 följande:Dio...tack...jag ska INTE säga vad jag jobbat som sedan jag var fjorton år!
-
Vem mer än jag tror att Ronja blev oplanerat gravid med Birk som 14 åring a la Den blå lagunen efter en av deras somrar boendes i Björnbrottan?
-
Lotta på bråkmakargatan kanske är lätt utvecklingsstörd?
-
INgen som samtycker om min fantasi om Riddar kato
-
För Madicken tror jag på ett lyckligt slut
Hon och Abbe blir ett par och gifter sig och lever lyckliga i alla sina dagar. Abbe får det bra. Madickens pappa Jonas välkomnar han i familjen med öppna armar. Mamma Kajsa rynkar på näsan och accepterar aldrig det hela.
Lisabeth däremot, hon blir gammelnucka!
-
Och hur gick det för alla vi barn i bullerbyn? Jo det ska jag minsann berätta!
Lisa och Olle gifte sig och flyttade in i Sörgården.
Lasse blev knarkare och fick bo med Lisa och Olle eftersom dom tyckte synd om honom.
Bosse bodde kvar i Norrgården. Ensam hela livet eftersom han var alldeles för blyg för att ta kontakt med flickor. Däremot var han hemligt förälskad i Anna hela livet.
Anna blev på smällen som 15-åring med en av grannbyns pojkar och flyttade till honom.
Britta bodde kvar i Mellangården och hade 50 katter. Hon och Lasse var KKs.
Kerstin drog till Sthlm för att slippa småbysidyllen
-
Jodå det har jag märkt, emn vad dom har sysslat med, det är olämpligt i barnaöron och ögon