Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)

oki... nu har jag läst igenom denna tråd o haft hysteriskt kul... =) jag gillar verkligen era idéer... tyvärr har jag väl aldrig gillat bröderna lejonhjärta eller mio min mio... så där har jag ingen koll... men många andra... =)

tror helt klart att abbe o maddicken kommer få varandra... =)

• CuteElliz

haha... ni e ju för roliga... =) tyvärr e de ett tag sen man såg dessa filmer... börjar bli dags igen... =)

• CuteElliz

jaa... jag tror jag kan hålla med er... men va har ni sagt nu då om tommy o annikas mamma i pippi...?? jag tycker hon verkar väääldigt konstig... haha... kollade lite granna på pippi förut... haha... hon o pappan ska iväg på semester utan tommy o annika... haha... jättenervös... visst... de kanske jag också skulle va om jag hade pippi som barnvakt... haha...

• CuteElliz

haha... jag måste hålla me... har precis lånat böcker o fixat några av filmerna... så ska roa mej me o kolla på madicken o analysera... :P

• CuteElliz

nu har man kollat saltkråkan... haha... men farbror melker varför badar du alltid me kläderna på..??

• CuteElliz

hehe... e nog böjd att hålla me dej... men har kollat avsnitten fram till de som heter farbror melker får napp... finns de fler efter de...??

Svar på tråden Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)