Inlägg från: dio |Visa alla inlägg
  • dio

Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)

Bertil och Nils Karlsson pyssling är Gaaay. Det är jag säker på. Kära i varann, men förstår det inte riktigt. *fniss*

Va jag är glaaad att jag har dig, och jag är glaaaaaaad att jag har dig!

Gay betyder väl glad?

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Jonathan verkar för bra för att vara sann. Men vad pysslade han med i körsbärsdalen INNAN skorpan kom? Mhm....knark? Alkohol? Vackra damer? Det vet man inte minsann..

• dio

Pippi knarkar tror jag. Hon är deprimerad och ensam eftersom hennes mamma är död och hennes pappa hellre är negerkung än tar hand om henne. LSD skulle jag tro. Därför får hon för sig att hon är så fasligt stark, hon är helt orädd och ser konstiga saker, som att det växer sockerdrickor i ett träd. Och lurar hon minsann inte Tommy och Annika att ta ett piller? I syfte om att dom inte ska bli stora. Inte undra på att deras mamma inte tycker så bra om Pippi, som beter sig lite som hon vill. Dessutom så ser hon ju väldigt spännande saker när dom är på sakletaruppdrag, hon får diverse skräp att framstå som fina saker.

• dio
    MEN karlsson på taket då. Vad kan det vara för fel på honom . Så elak som han är

Frågan man ska ställa sig är väl egentligen:
    Vad är det för fel på lillebror?
  • dio
    mamyleine skrev 2006-07-16 21:36:35 följande:
    Madicken då. SOM tror att hon kan flyga med ett paraply, hon måste knarka hon med.
    Madicken är bara obota dum Blååååst! SOm när hon träffar fattigbarnen Mia och hennes syster vid juletid och babblar på om all mat och alla paket dom ska få (minns inte riktigt) och Mia säger sorgset att: Tomten kommer inte till fattiga barn.
  • dio

Lillebror, stackars unge. Tycker jämt att han blir lämnad ensam hemma. Sitter där och dagdrömmer om sin hund, i brist på annat umgås han med Karlsson, som bara är dum med han och ställer till det för honom.

Karlsson är det väl mest synd om. Tunnhårig, tjock och inga kompisar. Inga föräldrar. Hur gammal är han egentligen? Är han gubbe eller barn?

• dio

Lillebror mår väl så psykiskt dåligt. Han känner sig osynlig i familjen. Bosse och Bettan som är mycket äldre får all uppmärksamhet. Han kan inte ens få en liten hund. Men om han hittar på en elak farbror som kommer in genom hans fönster om dagarna, då måste det väl bli lite fart i familjen? och DÅ måste han väl få den där hunden som kompensering för själsligt lidande

• dio

Sen har vi ju Mio min mio.
    Pojkstackarn är ju så svältfödd på kärlek så han blev schizofren! Bo Willhem Olsson-nattetid när han ligger och ska sova drömmer han sig bort och blir Mio, konungason!

• dio
    Alvi skrev 2006-07-16 22:43:34 följande:
    Underbar tråd! Måste lägga i favvisarna! Och Dio, HUR många gånger har du sett varje film egentligen??? Du kommer ju med MASSA grejer som vi andra normala inte öht kommer ihåg....!!! blogg----> www.sisu.blogg.se
    hehe ett x antal gånger
  • dio
    JennyL25 skrev 2006-07-16 22:48:46 följande:
    just ja i Madicken: Jag tror ochså att sotarn har en fru.
    Men han har ju en fru och fem barn
Svar på tråden Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)