Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)

dio skrev 2006-07-16 21:06:39 följande:
    Bertil och Nils Karlsson pyssling är Gaaay. Det är jag säker på. Kära i varann, men förstår det inte riktigt. *fniss*Va jag är glaaad att jag har dig, och jag är glaaaaaaad att jag har dig!Gay betyder väl glad? Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
    Haha..tänk...det har jag alltid tänkt också...även som riktigt liten så reagerade jag på HUR bra kompisar de var där i badet!
    Som åttaåring fick jag inte riktigt ihop det!
    "Skrubba mig på ryggen" sade Nils Karlsson Pyssling
    "Bara om du skrubbar mig" sade Bertil
  • Beatrize74
    Kenzie skrev 2006-07-16 21:26:44 följande:
    Haha så klart Bertil och Pysslingen är gay Har alltid undrat över Skorpan och Jonatans relation (Bröderna Lejonhjärta), tycker den verkar lite....creepy
    Creepy..njae...men Jonathan kom ut ur garderoben efter att han tampats med Tekla.
  • Beatrize74
    dio skrev 2006-07-16 22:54:08 följande:
    Beatrize74 skrev 2006-07-16 22:51:47 följande: Kenzie skrev 2006-07-16 21:26:44 följande: Haha så klart Bertil och Pysslingen är gay Har alltid undrat över Skorpan och Jonatans relation (Bröderna Lejonhjärta), tycker den verkar lite....creepyCreepy..njae...men Jonathan kom ut ur garderoben efter att han tampats med Tekla. Draken heter Katla Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
    Sorry...vem fasiken var Katla då...det var "Mio min Mio" eller hur? Katla, Tekla...samma skal på en rund potatis!
  • Beatrize74

Dio...tack...jag ska INTE säga vad jag jobbat som sedan jag var fjorton år!

Svar på tråden Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)