polis misshandel av min son
fick inte läsa svaren i tråden jag startade sorry orkar inte skriva igen det är som vanligt allt man tar upp är fel det som verkligen sker i samhället får vi inte skriva om
hade fått 10 svar tack ni som skrev men jag kunde inte se dem för tråden togs bort
jag ber till gud nu bara om styrka för min son att han ska orka nu hans skov är dåligt hans socker är högt och svårt misshandlad av ****** pip**** en lagen man
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-15 09:51:14:
"en polis misshandlade min son i natt"
i natt blev min son brutalt misshandlad av en polis i Västerås bara för att han var lite berusad och väldigt hög i sitt blodsocker 27,4 samt 2 i ketoner polisen spräckte okbenet slog ut en tand på honom tog stryptag dunkade hans huvud i polisbilen satte handklovar och kastade honom i backen så allt svartnade för honom . efter 30 min ringer polisen mig och säger att de tagit hand om min fulla son
Jag frågar då om de vet om att han har Diabetes och MS
Ja det viste de för de hade han sagt då frågade jag varför han inte var på akuten eller hemma här ?? varpå de svarade men han ser ju frisk ut så vi vill hålla förhör (med en minderårig) jag måste vara närvarande så länge man e under 18 år
de vägrade låta mig komma dit med hans mätare och insulin och ingen ambulans kunde åka ut
Jag ringde då barn akuten som fick polisen att köra honom hit hem
han var då helt borta av högt socker och misshandel så det blev akuten och gissa om det blev många fotografier på skador ...
Så nu försöker jag att göra en polisanmälan på denne polisen som heter ********Ordningspolis assistent i Västerås
en otroligt ful och tanig individ .... förmodligen narcesist eller impotent eftersom han måste slå ett handikappat barn.
Tyvärr så håller poliserna varandra bakom ryggen så det är omöjligt att göra en anmälan så jag skriver här och hoppas på massmedias hjälp
Tack för att jag fick skriva av mig
Ledsen mamma just nu
kramar