Mammaledig i Bromma/sthlm
ni nya är självklart välkomna hit till tråden
ni nya är självklart välkomna hit till tråden
jag kan den 4/9
låter bra det. måste kolla hur det e man åker.. så vi kan ses vid bussen eftersom jag inte riktigt vet hur man ska gå..
stationen man ska gå av vid heter smältvägen. man kan ta buss 112 från alvik eller spånga, buss 509 från sundbyberg eller brommaplan, eller 152 från liljeholmen (men det var ju kanske inte så intressant...) vilken man än tar går man av vid station smältvägen. så vi kan ju ses på den hållplatsen på måndag? typ..12-12.30?
tycker oxå 12.30.
hoppas ni får en trevlig fredagkväll och helg! vi ska ha barnvakt ikväll o gå på invigning av debaser på medborgarplatsen, bob hund ska spela. ska bli bra att umgås utan aurora. hoppas man inte blir för trött bara, dom spelar 23.00.. e inte van att vara ute så sent..
hej på er! hur e det med alla, friska och glada?
jag börjar bli frisk, aurora e oxå frisk, verkar inte som förkylningen kommer bryta ut utan att hon blir frisk istället och det e ju bra. ska vi fortfarande ses imorrn som planerat? jag har ingen aning om hur bussarna går, men man får väl ta den buss som kommer fram till smältvägen närmast kl 12.30. så ses vi vid hållplatsen. nu ska jag räkna matte...
vad bra ska kolla nu när jag ska åka...
min buss tar bara tio minuter från brommaplan och e framme nästan precis halv, perfekt.
hej hej, det var trevligt att ses idag. fast vissa barn var ju lite jobbiga i bebishörnan