Mammaledig i Bromma/sthlm
Måndag blir jätte bra för oss!
Kan ni andra på Måndag??
Måndag blir jätte bra för oss!
Kan ni andra på Måndag??
Men då får vi beställa lite finare väder så kanske vi kan vara ute
Ja vi får se vad det blir för väder, vi kanske hittar nån park med staket då
Vi har inte gjort så mycke idag, bara varit på Komvux och pratat med dom, men jag skulle höra av mig imorrn me, sedan kom sambon hem tidigt så vi har umgåts med honom lite me
Naijna: Hejhej
Klart att du också passar in Frida, bara roligt med lite liv och rörelse tycker jag och Simon Ska du köpa vagnen ny eller begagnad?? Jag är ju också på jakt efter ny vagn som sagt men jag kan inte bestämma mig.. Jag kollar både beg. och nytt men jag får se..
Naijna: Jag bor i Upplands Väsby (!!) och har en son som är 7 1/2 månad, presenterade mig inte förut så..
Jag träffas gärna i sumpan på måndag om det finns nått bra ställe där!? Finns ju några parker iallafall, eller är det längre bort??
Naijna : Ja vi "sågs" på ung mamma tråden som fikade igår, men jag kom aldrig heller..
Vad ska vi göra på Måndag nu då tjejer? Kanske lötsjön??
Vet inte heller riktigt vart lötsjön ligger men nära sundbyberg, jag har varit där och det inns gräsmattor å sånt Men Iluna visste vart det låg tror jag
Det är kanske bäst att vara inne då men det skulle vara kul om barnen skulle kunna vara på golvet och slippa sitta still, vet nån nåt barn cafe eller liknande?? kanske inte finns !!??
Bromma låter väl bra, vet du vad det stället heter frida??