• Iluna

Mammaledig i Bromma/sthlm

klart att du passar med oss frida..gör väl inget att hon e lite större....

• Iluna

najija- jag gick hos en privat barnmorskemotagning i gamla stan, super bra ställe.... vart jobbade du i sumpan nånstans???

de finns en park som e ganska nära statonen, med lekpark å så..sen finns ju stora ängar vid lötsjön, och en stor lekpark om ja inte minns fel ;0)

• Iluna

japp, ja vet vart de ligger :D vet dock inget om vädret, men e de som nu, vill ja nog inte gå dit

• Iluna

enligt smhi så ska det vara regn med några solglimtar på mån, men de kan ju ändras...

• Iluna

de i bromma låter bra, om folk orkar åka...för de kanske inte är nån som har så pass stort hemma att man kan va där å fika???

• Iluna

för mig e de jätte nära, tar bara bussen härifrån sumpan..får bara hoppas emilio är frisk...om han fortfarande skulle va lite snorig, gör de er nått???

• Iluna

ja vi kan ju träffas i sumpan..men ja vet inte hur vart man går av eller hur man går från bussen, de va ju frida som varit där..men vilken tid passar??

• Iluna

ja et inte om ja vågar säga säkert att ja kan imorn, eller ja kan, men emilio e lite sämmre, e helt hes å har lite hosta plus  snuvig..å vet inte om de blir bättre eller sämmre under natten...

• Iluna

ja de passar nog bättre....torsdag kan ja inte..men fredag går nog..om de inte e för mycket kvar att fixa innan dopet på lördag

• Iluna

ja kan inte tors...men ni kan träffas,de gör inget..för min mamma å syster kommer å hälsar på från norrland,borde passa på att träffa dom....

• Iluna

ja kan på mån iaf, om de inte händer nått, han kanske e folkskygg efter dopet man vet aldrig ;0)

hej hej ni nya..välkommna

• Iluna

ah 12:30 blir bättre... sen beror de ju på när bussarna går.... ska kolla upp de..

Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm