Mammaledig i Bromma/sthlm
klart att du passar med oss frida..gör väl inget att hon e lite större....
klart att du passar med oss frida..gör väl inget att hon e lite större....
vi sa väl måndag, men ha eingen plats eller tid ennu
najija- jag gick hos en privat barnmorskemotagning i gamla stan, super bra ställe.... vart jobbade du i sumpan nånstans???
de finns en park som e ganska nära statonen, med lekpark å så..sen finns ju stora ängar vid lötsjön, och en stor lekpark om ja inte minns fel ;0)
japp, ja vet vart de ligger :D vet dock inget om vädret, men e de som nu, vill ja nog inte gå dit
enligt smhi så ska det vara regn med några solglimtar på mån, men de kan ju ändras...
de i bromma låter bra, om folk orkar åka...för de kanske inte är nån som har så pass stort hemma att man kan va där å fika???
för mig e de jätte nära, tar bara bussen härifrån sumpan..får bara hoppas emilio är frisk...om han fortfarande skulle va lite snorig, gör de er nått???
509 går från sundbyberg
ja vi kan ju träffas i sumpan..men ja vet inte hur vart man går av eller hur man går från bussen, de va ju frida som varit där..men vilken tid passar??
ja et inte om ja vågar säga säkert att ja kan imorn, eller ja kan, men emilio e lite sämmre, e helt hes å har lite hosta plus snuvig..å vet inte om de blir bättre eller sämmre under natten...
ja de passar nog bättre....torsdag kan ja inte..men fredag går nog..om de inte e för mycket kvar att fixa innan dopet på lördag
haha..ja de värkar som de..smittar genom kablarna ;0)
ja kan inte tors...men ni kan träffas,de gör inget..för min mamma å syster kommer å hälsar på från norrland,borde passa på att träffa dom....
ja kan på mån iaf, om de inte händer nått, han kanske e folkskygg efter dopet man vet aldrig ;0)
hej hej ni nya..välkommna
ah 12:30 blir bättre... sen beror de ju på när bussarna går.... ska kolla upp de..
min buss kommer oxå in halv...