• Naijna

Mammaledig i Bromma/sthlm

Hallå på er! Börjar det inte bli dags att komma fram till något? Ska vi bestämma en tid? Jag tar isf bussen från sumpan, Iluna, vi kanske kan mötas?

FridaS: Verkligen synd att du inte kan hänga med.. :( Men vi får ses en annan dag, krya på dig!

• Naijna

Jag kan också fredag.

Undrar om det går något i den här tråden för jag vaknade dunderförkyld och det har jag inte varit på över 1,5 år..

• Naijna

Det är lugnt Frida jag förlåter dig ;) Bra att du fått tid hos läkarn iaf... inte alls roligt när allting kommer på en och samma gång.

Jag tänkte se om jag lyckas hyra en film genom Tv4anytime.. orkar inte bege mig ut i regnet för å hyra en film :(

Ska vi sikta på fredag om alla är friska å krya och inte allt för upptagna med dopförberedelser?

• Naijna

God morgon! Usch Frida de lät inge kul de där.. men det lär väl ge med sig rätt snabbt med medicin får vi hoppas!

Jag och Julia gjorde ingenting vettigt alls igår, kollade på film och lekte lite.. Julia tog mina näsdukar och fick ut alla ark så fint ut förpackningen och slängde runt dem på golvet :p
    Skickade min vagn med mamma för att laga bromsen..

Vad har ni köpt för vagnar?

Ja men jag kan vilken dag som helst..

• Naijna

Hej på er nya :)

Den 4 ska Julia få spruta.. typiskt jag som alltid kan annars :(

Nu ska jag åka in med vagnen, bäst att fixa till bägge två idag :) Men jag skriver mer sen.

• Naijna

Ska se om jag kanske kan byta dag annars får jag följa med någon annan gång.

• Naijna

Hej på er! Jätte tråkigt att jag inte kunde följa med sist. Men det kanske blir fler gånger? :)

Va roligt med babysim.. letar och letar efter något i närheten..

• Naijna

Linniz: Tack för länken, solna eller bromma kanske man kan ta... någorlunda nära. Jag kan fredag :) Men är riktigt dålig på bra ställen :(

• Naijna

ok, ja de säger ju att det ska vara fint nu. Vi kan ju vara ute vi med om det är fint väder ? Fika i gräset innan snön kommer..

• Naijna

FridaS: hehe ok.. du vet bäst :p

Ja men jag är på dit.. ska bli kul och se vad det är för ställe. Vilken tid?

• Naijna

Hej hej sorry sorry sorry. Har haft dataproblem så jag kunde inte informera er om att jag fick förhinder.

Min mamma kom hem från utlandet och den som skulla hämta dem fick förhinder så jag fick fixa det :/

Man kanske kan köra på en "tredjegångengillt" :p

Hoppas att ni hade det trevligt iaf.

Och förlåt än en gång ...

Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm