• Esrael

Ensamstående Mammor

Hejsan

tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.

själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.

• Svar på tråden Ensamstående Mammor
  • Den där Linn

Hejsan!

Jag har varit ensam hela tiden (även under graviditeten). Pojkarna är snart 15 månader

• Sjödin85

pappan till mitt barn stack så fort han fick veta jag är gravid...

men blev senare ihop me min bäste vän, räknas jag ändå som ensamstående? Hemlis

• dio

har varit ensamstående sen v 12 i graviditeten. Min sessa är nu 14 månader Tiden går så fort!

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Esrael

hej allihopa...

min stack för att han tröttnade på MITT beteende...och då gnällde jag massa över att jag fick sköta allt själv....man blir ju less tillslut när de bara är data som gäller...till och med när han ska umgås med sonen har han den där jävla bärbara datorn med sig,,,,så jag tröttnade helst enkelt och sa ifrån en gång för mycket...

• motheroffive

Hej. Ensam från och till både under graviditet och efteråt. Känner igen mig i Esrael. Han kommer och går som han vill. Man ska vara så himla glad och tacksam att man har en karl även om han inte bryr sig. Bonus att ha en karl! Bättre då att vara själv så slipper man reta ihjäl sig och blir mindre frustrerad.

• Esrael

hur gör ni med vårdnad och grejer då

• smurfan82

Jag tröttnade på att ha ett stort och ett litet barn att ta hand om, så jag och min tvååring har bott ensamma sen i november.

Har tom mer frihet och bättre ekonomi nu när jag får sköta allt själv...konstigt det där...:-O

• Den där Linn

Jag har ensam vårdnad.. hela historien finns att läsa i min presentation

• septbebis

Jag är också ensamstående. Har 3 barn. Dock bor 2 av barnen VV så jag kanske inte riktigt "räknas"?

• dio

Jag har också ensam vårdnad och min historia finns också i min press

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
Svar på tråden Ensamstående Mammor